SUNdSS-03

sebelum>>| awal>>| lanjut>>

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 13 April 2010 at 00:01  Comments (60)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/sundss-03/trackback/

RSS feed for comments on this post.

60 KomentarTinggalkan komentar

  1. Hadir paling pagi selamat ……… tit

    • Hadir pagi paling Selamat …. tut

      • nomor telu….tot.!!!!!
        ra’ saru lho…..

        • slamat pagi juga

          • ikut slamat pagi

          • juga selamat pagi, ki sanak.

          • nomer S-I-D-J-I…..tit

  2. Hadir tanpa tit…tut…tot…

  3. slamat pagi

  4. sugeg enjang, absent

    Sepertinya lama tidak berkunjung ke padepokan ya Ki
    Monggo…, silahkan antri dengan tertip.

  5. absent oeee

  6. absent

    • Kok absent … punope nembe gerah?

  7. Selamat pagi menjelang subuh
    Masuk gandhok baru, duduk, diam, sedakep, mathek aji
    Asep mengepul…, bukan keluar dari ubun-ubun, tapi dari segelas kopi tubruk…maknyusssssss

  8. Selamat pagi.
    Habis dari masjit, ngadep lap top, ikut apel pagi, sembari ngeteh serbat. Jan nikmat tenan.
    Alahamdulillah ya Robbi.

  9. Penakut tapi kreatif
    Mahasiswa ITB tahun 80an paling ahli kalau bicara soal lawan jenis. Tapi realitasnya semua penakut. Cuma tidak berarti tidak kreatif lho
    Jaman Unpad masih di Dipati Ukur, lewat-lewat juga mahasiswi cantik di belakang RS Borromeus. Seorang mahasiswa ITB tidak tahan, dan melakukan tawaran yang tidak sopan:
    “Mbak yang cantik, saya gemes nih, mau nggak saya cubit pipinya, sekaliii saja. Saya bayar sepuluh ribu perak…”
    Mahasiswi ini langsung marah, merengut. Tapi jaman itu kan sepuluh ribu lumayan gede untuk ukuran mahasiswa. Mikir juga dia. Sekali cubit pipi kan nggak apa-apa. Apalagi mahasiswa ITB kan sebenarnya baik tidak maksa. Akhirnya dia mau, tapi harus sembunyi di balik pohon-pohon besar itu.
    Diberinya pipinya yang halus, dan si mahasiswa membelai-belainya. Tapi tidak dicubit-cubit, sampai mahasiswi ini jadi jengah.
    “Gimana sih, ayo cepetan dicubit…”, desak si mahasiswi.
    “Maaf, nggak bisa, mbak…”, jawab si mahasiswa, masih merem-merem.
    “Lho… kenapa?”
    “Saya lagi nggak punya uaaaang….”

    • @ki honggo

      celamet paghi cekali ki.

      itu mahasiswa and mahasiswinya tahun 80an cekarang udah jadi menteri khali ya, atau politikus, lha uwong nekhad, nggak punya duwit ning gemes….

      • ada juga yang mau siap-siap
        “pensiun” ki….momong cucu,

        antri hadir digandok SundSs-03
        selamat pagi ki SENO,
        selamat pagi Pdlser,

  10. Selamat pagi Ki Senopati,
    Selamat pagi Ki sanak semua,

    melu nyangkruk nang gardu………

    • Gódhóng kêcipír, mrambat kawat.
      Najan ora mampír, nangíng liwat.

      • Gódhóng kêcipír, keceblung kali
        Najan ora mampír,….nangíng ra
        bakal lali.

        • godong cipir godong ace
          nadyan kenthir kenyone kece

          • godong cipir godonge gedang
            nadyan kethir bokon** gadang

          • godong cipir kanggo rujakan..
            pancen kenthir..mosok rujakan godong cipir

          • godhong kecipir
            disenggol mlintir,

            nadyan kenthir,…??

    • Waduh…, momggo Ki.
      Ana tamu mulai isuk lagi dimanggakke sore.
      Hikss…, ngapuntehn KiIs

  11. Gódhóng kêcipír diwadahí kuwalí
    nék wis gêlêm mampir Ki Ismoyo ora bali balí

    Hiks..

    Sugêng énjang Ki Is.
    Sugêng énjang pårå kadang

  12. selamat pagi agak siang ki sanak, saya ikut antri.

  13. Selamat pagi Ki Seno …
    Sampun mboten tilik padepokan nJih ….
    Tindak pundi kemawon?
    Mbok ya ….ooo ngajak …. menawi dahar bakso Singosari ….

    Hiks …..

    • Hikss…..
      Bangun Ki….

  14. Selamat siang sederek…..

    Tiiittt….. 00.01. Countdown 12.13 jam lagi.

  15. Gódhóng kêcipír Ki,Gódhóng kêcipír Nyi
    Gódhóng kêcipír Ni,…..kêcipír-kêcipír

    kêcipír ngarep Pendopo,
    Cantrik mampir ki SENO,

    • godhoong kecipiripun setunggal ikat pinten Ki YP?
      badhe tumbas… xixixixi…
      sugeng sonten, ndherek antri wedharan rontal…

    • godhong kecipir, dienggo lawuh
      gak usah dipikir, ayo ndang diunduh.

      Matur nuwun Ki Seno, sugeng dalu.

      • wuiiih ki Gembleh….wuiiih ki Gembleh
        hikss, matur nuwun ki SENO, ki Gembleh

  16. Matur nuwun Ki Arema dan Ki Gembleh…

    Hikss…
    cepet banget..
    ndelik neng ngendi iki mau, ora ketok wonge, rontal diseleh langsung disrobot
    monggo Ki…, ora kuat nunggu Tit 00.01

  17. Lawuhé åpå ?
    Godhong kêcipir!
    Lho godhong kêcipir koq diênggo lawuh

    Nuwun Ki Arema.
    Sugeng tengah wengi pårå kadang

  18. Hihihihihi….. mata udah gak kuat nunggu wayah Tiiittt….

    Iseng ngintip gandok, ternyata sudah diwedar. Matur nuwun sanget Ki…

  19. Sampun panen, Ki Seno
    Matur Suwun!

  20. matur nuwun ki

  21. Panennya lumayan jauh…di Semarang, kebon halaman belakang Ki Gembleh, maknyusssssss

  22. Matur nuwun Ki Arema, sugeng enjang. Esuk-esuk wis lalapan godong kecipir.
    Nuwun sewu wong ora biso parikan jee.

  23. sugeng enjing.. isuk2 lawuh koq godhong kecipir.. opo yo enak? ning nek neng padhepokan koq dadi mak nyus..

  24. Nek rempeyek kacang “dienggo lawuh” karo pecel yo pasti mak nyuus ki seno.
    Matur nuwun SUN-03,
    Selamat pagi ki sanak semua.

    salam,

  25. Pancen enak kecipiripun, Matur nuwun Ki Arema

  26. matur nuwun, ki Arema, ki Gemleh… godhong kecipiripun pancen oye.

    • sugeng siang ki Djojosm, pripun
      khabare…..mentrik2 njenengan ??

      • Sugeng ndalu ki YP kabaripin padepokan mriki alhamdulillah sedaya lancar mawon. Mentrik-mentrikipun sami bingung badhe nerasaken “ngangsu kaweruh teng padepokan ingkang sae namung mirah. Wonten mboten njih????”

        • wah Ki Djojo yen nyerat jenengku kok sering kleru to ?
          nami kula mawi B lho Ki….
          Sugeng dalu Ki Djojo,
          mugio tansah kaparingan Barokah.

  27. parikan aaahh….!!!

    pak satpam nguyu ngarep gardu
    udan gerimis ning tengah sawah

    hikss…..cari gubug dulu (ngiyup)

  28. Parikane Ki yudha pramana koyo tembang tahun 60 an:
    ketelo digetuk jemek, wong wis tuwo digetuk jemek.

  29. Selamat siang Saudaraku semua.
    Marilah kita sama-sama berdoa semoga Ki Arema tansah lejar pengalih. Mbokmenowo kerso maringi bonus. he.. he mbokmenowo opo Pak menowo yo.

    Amin…..
    Tentang bonus…, ada saatnya Ki. Sementara ini belum, soalnya masih harus nabung (rontal) dulu. Jika sudah aman (tersedia bahan wedaran 2 minggu kedepannya), sekali-sekali bolehlah.

    • setengah mateng Bu menowo ki…..
      kematengen mbok menowo ki Honggo,

      • Bu menowo (setengah mateng) gandok
        SundSs-04 buka gembok,

        Mbok menowo (kematengan) langsung
        pasang “CANTOLAN”….!!

  30. Matur nuwun Ki Arema, Ki Ismoyo soho Ki Gembleh.
    SUNdSS-03 sampun kulo undhuh.
    Sugeng sonten……..

  31. gadhong kecipir, godhong kluwih
    yen dipikir, Ki Seno pancen linuwih

    godhong kecipir, digawe bothok
    yen dipikir maneh, Ki Pandan kok ora ketok yo ?

  32. trimakasih, sampun ngundhuh sundss-03.

  33. mmmmm….. dua dulu deh… yang penting komen dulu…

    • @ ki Banuaji

      Wé ladalah kadingarén Ki, tindak kemana saja selama ini kok lama tidak mêchungul di padêpokan.

      Bagaimana wartosipun. Saya harap Ki Banuaji dan tentunya sekeluarga senantiasa dalam keadaan sehat wal afiat lahir batin, tansah pikantuk kanugrahan Gusti Ingkang Måhå Wikan.

      Selamat berkunjung kembali ke padêpokan Ki.
      Monggo Ki, silaken wêdar sabdo cerita selama ketidak-mêchungulannya. He he he.

      Sugêng rawuh Ki.

      Nuwun

      cantrik bayuaji

      • terima kasih, ki bayuaji atas doanya.

        kebetulan selama nganglang di luar padepokan, saya hanya sekadar termenung di tengah-tengah bulak dan sawah… (kalau ki pandan, sambil memainkan seruling gadingnya) 🙂

        terima kasih juga kepada ki tumenggung, ki senapati, ki arema, ki ismoyo, dan para bebahu serta sanak kadang sekalian, kitab nomor 03 ini sudah diunduh dengan sukses.

        ternyata terlalu lama tidak melatih diri, menyebabkan kecepatan dalam mencerna kitab menjadi berkurang 😀


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: