SUNdSS-33

sebelum >> | awal >> | lanjut >>

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 15 Juni 2010 at 23:59  Comments (78)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/sundss-33/trackback/

RSS feed for comments on this post.

78 KomentarTinggalkan komentar

  1. NOMOR SIJI……!!!

    • mepet Ki Bejo

  2. RA’ ONO SING MAMPIR GANDHOK…???
    YO WIS TA’ BOBO DHISIT……

  3. Ngenteni tekamu prasasat nunggoni ilening banyu segoro…
    Cah ayu…ngendi dunungmu, endi gunungmu, sopo aranmu, ngendi paranmu

    Dedicated 4 special one …miss one

    • @ Ki Pan,
      mBok sampun nunggoni ilening banyu segoro.
      Nanti kalau rob, banyu segorone nrajang daratan, lha khan tsunami jadinya. Nggegirisi sanget lho Ki.
      Ki Pan ki medeni wong tibakne. Hiks.

      Sugeng enjang Ki Pan,
      Sugeng enjang Ki Honggo (matur nuwun digelarke kloso. Ngasto jadah jenang alot mboten Ki?. Sajake esuk-esuk nyamleng sanget menawi sarapan jadah kaliyan nyruput teh wangi nasgitel)
      Sugeng enjang Ki Bejo, Ki Kompor.
      Sugeng enjang para kadang sedaya.

      Mugi sedaya ingkang kita suwun dumateng Gusti Ingkang Maha Welas lan Maha Asih, saged kasembadan. Tinebihna ing samubarang sambekala. Aamin.

      • geng enjing..

        namung ngoyo woro koq ki Lono

  4. Sugeng ki Seno.
    Kaleresan pancen nembe demam bola.
    Senadyan sepakbola indah sampun mboten wonten malih.
    Brazil yang katanya salah satu kandidat juara, ternyata Dunga sudah meninggalkan pola permainan yang indah.

  5. Sugeng enjang kadang PDLS’er.
    Monggo sami wungu, nyapu gandok nggelar kloso.

  6. Nderek antri ki Arema,
    Hari ini Rabu…..

    hikks,

    • Nderek antri ki Arema,
      Hari ini Rabu…..kemaren Selasa

      hikks,
      wedar-e telat se-HARI njih…!!

  7. hadir di pagi hari…….
    ibukota mendung

    • hadir di pagi hari….
      tlatah blambangan cerah

  8. sugeng enjing ki seno, ki ismoyo, ki jogotirto lan kisanak sedoyo………

  9. sugeng siang poro sederek sedoyo, nderek absen

  10. siap-siap terima bola rontal……33…hiks..hiks. SEMANGAT-SEMANGAT ……..

  11. assalamu’alaikum, selamat siang sanak kadang semuanya, (alhamdulillah tugasku sementara wis rampung), lho kog masih sepi, pada kemana bebahu padepokan n cantrik/mentrik yang biasa hadir??? hayo semangat pada absen, nti Ki Seno jadi males neh ngewedar rontalnya..

    • kulo mboten mbonceng lho,..namung nut wuri kemawon…

      • kula mawon sing mbonceng ki…
        hikss..

        • monggo ati2…
          kawatir priyiyine ngenut…tp sopo reti ngentup….xixixi

          • wah mosok ta bisa ngent…ki?

          • apaan tuch artinya????

          • artine : i miss u

          • Hiksss,… 😀

  12. isih sepi?

    wara-wara…

    para cantrik/mentrik padepokan Pelangisingosari diaturi enggal kumpul kareben rontal ndang diwedar sinambi nonton bareng WC 2010..

    nuwun

  13. Kepada Ki Seno, berikut ini saya sampaiken konsep surat keputus asan, mohon dapet ditandatangani:

    SURAT KEPUTUS ASAAN II
    NO KEP.033/SUNdSS/2010

    Memperhatiken:
    1. Upaya Ki Seno yang sedikit terpontal-pontal, karena berbagai macam kegiatan yang cukup menyita waktu dalam dua bulan terakhir ini
    2. ke depan tidak akan ada kendala yang berarti lagi, karena SUNdSS sudah berstatus OK,
    3. PBM sudah sampai rontal ke 12 berstatus OK.
    4. Paling tidak dalam wedaran sebulan ke depan sudah tidak ada kendala lagi.

    Membaca:
    1. Situasi dan kondisi padepokan yang sunyi sepi nyenyet suwung, tan hana swara apa-apa, karena respon sanak kadang PdLS-SUNdSS tampaknya kurang.
    2. Pengaruh Piala Dunia
    3. Rencana diputuskan rontal akan dwedar normal.
    4. Apalagi Padepokan GS juga sudah mulai aktif lagi.

    Memperhatiken pula:
    Agar rontal tidak jadi diwedar seperti biasanya

    MEMUTUS ASA KEN:
    SURAT KEPUTUS ASAAN PERWEDARAN RONTAL

    PASAL 1
    Barang siapa dengan sengaja (lho kleru copy paste)
    DIULANG:
    Kepada para kadang padepokan diwajibken untuk tetep meramaiken padepokan

    PASAL 2
    Ramenya padepokan dimangsudken untuk dapet mendongkrak suara para pemilih dalam pemilihan pilkada ini bagi calon dari partai…(lho salah copy paste lagi)
    DIULANG:
    Ramenya padepokan dimangsudken untuk dapet mendongkrak jumlah target suara yang dapat digunakan untuk alasan mewedar rontal

    PASAL 3
    Tidak ada alasan yang dapet dibenarken untuk tidak merameken padepokan

    PASAL 4
    Demikian surat keputus asan ini dibuat untuk dilaksanaken dengan penuh tanggungjawab.

    Dibuat di: Padepokan Tumapel Singosari
    Pada tanggal: ………(menyusul)
    Ditandatangani oleh: …………..(menyusul)

    Demikian Ki Seno, dan kepada para kadang yang setuju atau tidak setuju silahken acungkan jempol.

    • SETUJU….plok-plok-plorot !!!

      hikss,
      iki arep cap jempol opo ngunduh
      RONTAL he-heee…!!!

    • waah iki pemaksaan secara halus ki…!!

      seperti SUP******…….

  14. yo, ndang wedar

    • hiksss…….
      nyebar godong koro
      sabar gawe loro

  15. Sepakat

  16. mbok diwedar sak meniko, kangge cemilan nenggo CHILE

    hikss….

  17. Sugeng sonten sedayanipun…

    Sowan lagi, setelah absen 2 hari karena urusan sekolah.

    Ada cover ada harapan,
    entah kapan kitab punya cantolan..

    Lho…., sepertinya sejak tadi sudah dicantolkan
    hikss…..

    • he he he….

      Nyuwun ngapunten Ki…. Jebulipun kirang teliti anggenipun nangkep sendaren.

      Maklum…. taksih euforia PD… alias radi2 ngantuk.
      matur nuwun sanget, sampun katampi kitabipun

  18. matur nuwun, sundss-32 dan sundss-33 sudah diunduh.

  19. Alhamdulillah sudah diunduh Maturnuwun

  20. kodhok ngorek kodhok ngorek, ngorek ning blumbangan
    hore hore hore hore Ki Seno wis masang cantholan

    matur nuwun Ki LJ atas keputus asaan yang migunani
    matur nuwun Ki Seno

  21. Suwun, ki “lelono jagad”, lontar sampun saged dipun undhuh

  22. Sepi ya…
    Pada nonton bola yake…
    pun…, monggo kulo nggih badhe nonton bola rumiyin Spanyol vs Swiss.
    he he …
    sssttt…., pun ngaturi uningo Ki Arema nggih, kulo mampir sekedap, terus singidan malih.

  23. hiks…

    surat keputusasaan yang tidak putus asa
    matur nuwun Ki Senopati Mahesa Arema.
    Lanjut…nonton bal-balan, macane sesuk wae.
    Nuwun.

  24. sama ki saya uda ngunduh lan sekarang melanjutkan nonton bola dulu….

  25. Matur nuwun Ki Surat Keputusasaan tidak jadi terbit.
    Sampun ngunduh.
    Sugeng enjang, langsung bade ngojeg nyuwun pamit.

  26. Matur nuwun……..
    Telat le ngunduh.

  27. Antri utk, buka gendhak baru ki Arema.

    • suwun ki SENO,

      diSINI di-buka antrian GENDAK anyar,
      ki Wiek, si nahkoda kapal…….!!??

      hiksss,
      lha saya bagian pasang JANGKAR kapal

      • masih terima lowongan jadi koki, kebetulan aku ndak bisa masak jadi sekalian pengen belajar, he he hehe

        • masalah belajar masak ki
          Wiek “PAKAR” nya Ni.

          hiksss,
          monggo ki Wiek apa masih
          diBUKA terowongan..heheee

          kleru ding,
          diBUKA kesempatan….??!!

  28. waaah salah masuk….
    tadi masuk ke gandhok 29,……
    balik ke gandhok baru…

    ibukota berkabut…
    wis musim ujan

    • Sugeng enjang,
      Bumi sampun sepuh, petungan titi mangsa warisan saking leluhur sampun mboten saged dipun trapaken. Sampun meh mangsa katigo nanging taksih jawah teras.
      Para sanak kadang sadoyo, monggo dipun jagi kasrasanipun.
      Matur nuwun

  29. Sugeng enjang poro kadang
    Sugeng makaryo ngayahi kewajiban.

  30. Assalamu’alaikum, ketemu lagi dech, Jakarta suejuek buanget yach pagi ini…makasih Ki Lono atas SK nya tapi harus tetap semangat lho n jangan sering2 ngeluarin SK yach…

    • Wa ‘alaikum salamu

      Wah Jakarta sejuk banget nggih Jeng Miss Nona.(saya panggil jeng saja ya).

      Tentang SK, ya itu khan buat mendapetken proyek-proyek baru untuk menumpuk kekaya…(lho koq jadi nglantur…). Wah nggak bener nih…….

      Hiks… sugeng enjang diajeng miss nona

      • Wah Jakarta sejuk banget nggih Jeng Miss Nona.(saya panggil jeng saja ya).

        Tentang SK, ya itu khan buat mendapetken proyek-proyek baru untuk menumpuk kekaya…(lho koq jadi nglantur…). Wah nggak bener nih…….

        Hiks… sugeng enjang diajeng miss nona – kakang Lono

        • Selamat siang Ki Pandan, masih suka mbonceng yo….?

          • enggak koq…
            mung sajake suwe ra dijawil jeng miss…dadi miss tenan

          • Yo wis ta jawil sisan, Pripun kabare Ki? Posisi Ki PA dimana kog sampai perlu tutup panci untuk nonton PD 2010?

          • wakakakaka….

            ngene iki nek dadi wong sepuh..
            kepingin dijawil kenyo wae kudu nembung sek….

            kulo teng tengah alas jengmiss…
            tanpo signal, out of coverage uhf transmission…dadine kudu golek panci

          • Ki PA, boso jowone ojo sing angel2 aku ra ngerti soale sing suka nerjemahin lagi masuk hutan (jangan2 ketempat Ki PA????)

          • lah tinggal milih…kulo nopo penerjemah kulo…

            xixixixi………

            ayem atiku iso men-cengkerama jengmiss

          • (Walah ra selesai iki) ditambah mo ngadain pameran lagi, kayaknya cucok tuch, EO nya Ki YuPram, Ketua Panitia Ki Pandan, MC : Ki Lono, hehehehe

          • jeng miss,..

            aku koq koyone ga asing dg gaya bahasamu….

            hmm….cantrik ADBM ancene ndrawasi

          • tiru2 Ki Pan:

            jeng miss,..

            aku koq koyone ga asing dg gaya bahasamu….

            hmm….cantrik ADBM ancene ndrawasi.

            Pancen Ki cantrik mbeling ndrawasi. he he he he he he

          • ndrawasi nopo
            wedi kecelhik
            lagi ki…???

          • Hiks..hiks..hiks..
            [Sungguh sampai aku kepingkel-pingkel lho karena Ki Pan ini]

            Tapi ada yang harus diluruskan. Masalahnya adalah telah terjadi peniruan dan pemalsuan

            On 17 Juni 2010 at 15:52 lelono jagad Said:

        • Hiks..hiks..hiks..
          [Sungguh sampai aku kepingkel-pingkel lho karena Ki Pan ini]

          Tapi ada yang harus diluruskan. Masalahnya adalah telah terjadi peniruan dan pemalsuan

          On 17 Juni 2010 at 09:27 lelono jagad Said:
          dan
          On 17 Juni 2010 at 10:57 pandanalas Said:

          Jadi Ki Pan telah melakukan peniruan, dan ini miturut undang-undang Statblad 1212 no 34 dan 35 KUHP (Kitab Undang-undang Hukum Pergojegan), sebagai berikut:

          “Barang siapa meniru atau memalsukan uang kertas (wah payah, copynya salah comot, jadi pastenya ya kleru).”

          Barang siapa meniru dan memalsuken…(Tak terbaca;…embuh).

          He he he.

          Sugeng siyang Ki Pan dalah Diajeng Gendhuk Miss Nona.

          • nyuwun sewu ki Lelono

            Barang kulo asli lho, sanes tiruan…

          • aspal

            asli tapi palsu….?

            Hiks

          • nuwun sewu ki,

            apa bisa dipamerkan…??
            maksude ikut pameran ki,

          • wah..nek seng niku kedah nyuwun pirso jengmissnona

          • @ Ki yudha pramana

            Monggo ki, mumpung lagi Pekan Raya nJakarta, boleh dipamerken koq.

            Sugeng sonten Ki Pan, Diajeng Gendhuk Miss Nona, Ki Yudha Pramana.

  31. matur nuwun ki absen langsung unduh…

  32. matur nuwun ki Arema
    Ki Lelono Jagad pancen lelanange jagad…

  33. nderek absen..
    dangu mboten tilik padepokan..
    mugi poro cantrik tansah sehat

  34. nderek absen..
    dangu mboten tilik padepokan
    kersane rame mekaten to?

  35. matur sembah nuwun, sampun kepareng ngunduh

  36. Sugeng sonten…

    Alhamdulillah… kembali diguyur hujan rintik2… bikin kopi dulu ahh…. sinambi nunggu bukanya gandok yang baru

  37. selamat malem
    Lama enggak nongol di padepokan,
    SKkepus-asa-an sudah diparaf,
    rontal 30,31,32,33 baru dibuka buat temennin ronda
    Kamsia untuk Ki Arema yang sudah pontal-pantil untuk sekedar tidak mengecewakan para kadang.
    Salam kagem tuk kadang sedoyo, lagi musim ngelanglang di jagad maya (enggak pake luna)

  38. terima kasih, ki arema, ki ismoyo, ki jogotirto, ki pak satpam, dan para bebahu padepokan lainnya…

    salam untuk para cantrik dan mentrik sekalian…

    • Monggo Ki dipun sekecaaken.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: