HLHLP-028

sebelum>>| awal>>| lanjut>>

Laman: 1 2 3 4 5

Telah Terbit on 5 Oktober 2010 at 00:01  Comments (101)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/hlhlp-028/trackback/

RSS feed for comments on this post.

101 KomentarTinggalkan komentar

  1. Balapan karo nGger Satpam ….
    Sugeng Enjang ngger!

    • Nglilir sedelo …
      Buka gandhog sambil gloyoral ….
      Begitu selarak dibuka … langsung ngloyor mlebu kamar maning!
      Heerrr her …. turu angler …

      Terpaksa rondha dewekan …

      • He he …
        lha wong kelap-kelip kok jare sare
        nglindur ayake
        selamat siang Pak De Ki Wid

        • sugeng enjing

        • Kulo kinten sing kelap kelip namung mripate … sanes radare ….
          nJenengan kedah sare … mangke “mlebet lesus, lho …. hiks

          • Hadu…
            banyak tugas nih Pak De

  2. Ngikuk pedepokan sedilit


    Lho…
    Pak Satpam kok tidak kenal
    Adakah yang sudah berubah?
    Tambah gendut atau tambah berewok?
    he he …, ngapunten Ki Biting
    sugeng rawuh

  3. Ésuk uthuk-uthuk. Wilujêng énjing

  4. Antri lontar dapat nomer 8 maning.

    • Nomer 3 Ki,
      Hanya tiga nama terdaftar …

      • Nggih Ki, kalau Ki Widura yang ambil tiga nomer dan Ki Satpam yang ambil dua nomer dikembalikan lagi,…… masak dokter dan penjaganya ikut antriiiii, terus yang ditunggu siapa …..

  5. Nuwun

    Sugêng énjang. Cantrik Bayuaji sowan, ngêndit rontal:

    FILOSOFI JAWA, “AJARAN BUDHI” PADA MASYARAKAT JAWA

    Pada wêdaran sebelumnya [HLHLP 22 On 25 September 2010 at 06:16 bayuaji said:], telah diwêdar Pituduh dan Wêwalêr, dengan pokok bahasan ajaran: ketuhanan, dan ajaran lainnya adalah ndonyå lan kadonyan, kulåwargå, bêbrayan lan nagårå, laku budi lan kautaman batin, .

    Sekedar untuk mengingatkan kembali, bahwa penyebutan filosofi Jawa dan masyarakat Jawa, karena Ajaran Budhi ini adalah asli dari Bumi Tanah Jawa dan telah ada sejak lama di dalam komunitas “Wong Jåwå”, jauh sebelum ajaran agama Hindu, Budha, Nasrani, Islam masuk ke Tanah Jawa (Nusantara).

    Banyak sekali Pituduh dan Wêwalêr warisan leluhur kita, dan yang diwedarkan ini hanya sebagian kecil saja.

    Berturut-turut, Insya Allah akan saya wêdar:

    nDONYÅ lan KADONYAN.
    Pitutur lan Wêwalêr-nya antara lain:

    1.Urip ing ndonyå iku mung mampir ngombé.
    [Hidup di dunia itu hanya sementara].

    2.Kahanan donyå kuwi ora langgêng, mulå åjå ngêgungaké kâsugihan lan drajat kalungguhan irå, awit samångså mrangguli wolak-waliking jaman, sirå ora kagét lan nggumun.
    [Keadaan dunia tidaklah abadi, maka jangan mengagung-agungkan kekayaan, derajat dan kedudukan, zaman selalu berubah, ketika engkau menjumpanya, kalian tidak terkejut dan heran].

    3.Kang kinaran mulyå iku dudu sugihing båndhå ndonyå råjåbrånå, luhuring kalungguhan lan ungguling pangêrtén, nanging mulyå iku mapan ing mêmanising ati.
    [Hidup terhormat bukan disebabkan karena kekayaan, tingginya kedudukan dan unggulnya kepintaran, tetapi kehormatan itu terletak pada keindahan budi pekerti].

    4.Åjå dumèh sugih båndhå.
    [Jangan merasa harta adalah segalanya]

    5.Nyåwå mung gaduhan, båndhå mung sampiran.
    [Jiwa hanya titipan, harta benda hanya hiasan].

    6.Èlingå, båndhå iku anane mung anèng donyå, yèn mati ora digåwå.
    [Ingatlah, harta benda itu hanya ada di dunia, bila meninggal tidak akan dibawa].

    7.Wóng mati iku ora gåwå bandhané.
    [Mati tidak membawa harta benda].

    8.Åjå wêdi kangèlan, jalaran uríp anèng donyå iku pancèn angèl.
    [Janganlah takut menghadapi kesulitan, hidup di dunia memang sulit].

    9.Golèk båndhå iku sakmadyå waé, udinên katêntrêman njåbå njêro.
    [Mencari harta benda itu hendaknya sekedar menurut kebutuhannya saja, (yang lebih penting daripada itu adalah) meraih ketentraman lahir dan batin].

    10.Båndhå iku bisa gawé mulyå ugå bisa gawé cilåkå. Gawe mulyå lamun anané sâkå barang lan panggawé kang becik, gawé cilåkå lamun sâka panggawé nisthå.
    [Harta benda bisa membahagiakan dan menyengsarakan. Membahagiakan bila dihasilkan dengan cara yang benar, tetapi dapat menyengsarakan bila diperoleh dari perbuatan yang nista].

    11.Båndhå kang rêsik iku båndhå sâkå nyambut gawé kang bêcik lan ora sâkå panggawé nisthå. Båndhå kang rêgêd iku båndhå sâkå ngrusak darbèking liyan.
    [Harta benda yang bersih itu diperoleh dari hasil pekerjaan yang baik, bukan dari pekerjaan nista. Adapun harta benda yang kotor diperoleh dengan cara menyengsarakan orang lain].

    12.Kadonyan kang ålå iku atêgês mung ngångså-ångså golèk båndhå donyå ora mikiraké kiwå têngêné.
    [Kekayaan yang tidak bersih didapat dari nafsu yang tidak memikirkan orang lain.]

    13.Båndhå iku pêrlu, nanging åjå umuk. Drajat lan kalungguhan iku ugå pêrlu nanging åjå di pamèr-pamèraké. Amargå biså mlêsêdaké awaké déwé.
    [Harta benda itu perlu, tetapi bukan untuk disombongkan, drajat dan kedudukan itu juga perlu tetapi tidak untuk dipamerkan. Karena suatu saat bisa membuat tergelincirnya seseorang.]

    14.Aja mélik darbèking liyan.
    [Jangan menginginkan hak milik orang lain].

    KULÅWARGÅ, BÊBRAYAN LAN NAGÅRÅ
    Pitutur lan Wêwalêr-nya antara lain:

    1.Sing såpå lali marang wong tuwane, prasasat lali marang Pangerane. Amargå båpå biyungirå iku pinångkå lantaran uripmu ing alam donyå.
    [Barang siapa lupa akan orang tua, ibarat lupa akan Tuhannya, karena bapa ibu itu adalah lantaran keberadaan kita di dunia].

    2.Åjå wani murang tåtå marang wong atuwamu, jalaran sirå iku asalé sâkå wongtuwamu, sanadjan dikåyångåpå kahanané.
    [Jangan berani dan kurang ajar kepada orang tua, karena keberadaanmu di dunia ini karena adanya kedua orang-tuamu, bagaimanapun keadaannya.]

    3.Anak iku minångkå kudangané wong tuwå, ora ånå katrésnan kang ngluwihi katrésnané wong tuwå marang anak.
    [Anak adalah harapan orang tua, tidak ada kasih sayang yang melebihi kasih sayang orang tua terhadap anaknya.]

    4.Åjå ngêgungaké drajat lan pangkat wong atuwamu, jalaran drajat lan pangkat iku dudu sirå sing ndarbèni.
    [Jangan mengandalkan kedudukan orang tuamu, karena kedudukan itu bukan milikmu].

    5.Sing såpå sênêng urip têtanggan, kalêbu janmå linuwih. Paribasan tånggå têparo iku sêdulurmu sing cêdhak dhéwé.
    [Siapa yang suka bergaul dengan tetangga, termasuk seorang yang bijaksana. Tetangga adalah saudaramu yang terdekat.]

    6.Ora ånå wóng kang ingaranan uríp, kêjaba kang tansah trêsnå marang wóng kang ringkíh lan nandhang påpå cintråkå.
    [Keberadan orang itu akan berarti, bila dia selalu mencintai orang-orang yang hidupnya sengsara.]

    7.Ajiníng manungså iku kapúrbå ing pakartiné dhéwé, ora kagåwå sâkå katurunan, sêmat, pangkat, drajat, kapintêran, lan kasugihané.
    [Martabat kehormatan seseorang ditentukan oleh budi-pekertinya, tidak karena keturunan, kedudukan, kepandaian dan kekayan].

    8.Golèk jodho åjå mung mburu éndahing wârnå, sânajan ayu utåwå bagus, yèn atine durjånå ora wurung disiriki liyan.
    [Mencari jodoh jangan hanya melihat wajahnya. Meskipun rupawan namun bila buruk perangainya niscaya akan dijauhi orang].

    9.Dadi mânungså kang duwé kuwåså, iku kang diarani pamonge pråjå, kudu biså gawé têntrêm kawulané, lan ugå kudu gawé kukuhing lan tamenging pråjå.
    [Penguasa atau pejabat negara mempunyai tugas sebagai abdi negara yang mengemban amanat rakyat demi keamanan dan ketentramannya, menjadi perisai negara].

    10.Nâgårå kuwat iku amårgâ kawulané sênêng uripé lan disuyudi déning liyan.
    [Negara yang kuat adalah rakyatnya makmur dan dihormati oleh negara-negara lain].

    11.Lamun sirå dadi pamong nagårå, åjå sirå dêmên kuwåså dhéwé. Jalaran yèn sirå ora kasinungan panguwåså manèh, ing têmbé bakal ndadèkaké ora kajining awakirå ing têngahing bêbrayan. Ngèlingånå yèn sirå dudu siji-sijining wong kang pintêr
    [Bila menjadi pejabat negara, jangan sewenang-wenang. Jika kekusasan itu hilang/lepas, maka akan menjadikan dirimu tidak dihargai lagi. Ingatlah bahwa masih ada orang lain yang mempunyai kelebihan dibandingkan dengan dirimu].

    ånå tutugé

    Wêdaran selanjutnya adalahlaku budi dan kautaman batin.

    Nuwun,

    cantrik Bayuaji.

    • Matur sembah nuwun Ki Bayuaji, sampun kulo simpen.
      Wah…. ternyata memang bagus sekali pitutur dan wewaler warisan leluhur kita.

    • Luar biasa… Ki Bayuaji
      matur nuwun atas semua wejangan2nya
      mohon ijin aku tag di facebook ya ki!

  6. Srreeetttt…criiittttt
    Marap sek…kulo ngacung

    • criiittt nya apa ya?
      Kok seperti pengalaman saya pagi tadi …
      setelah kebanyakan makan sambell

    • Punapane sing nagcung ki … ?

    • sing ngacung sing critt..

  7. Hadir pagi,…
    Antri no.???

  8. Parape Ki Pandanalas, kok koyo opo yo. …..?
    Sugeng enjing poro kadang.
    Nderek marak paseban.

    • parape kulo mboten nate sami ki…
      tiap marap mesthi benten…..

  9. Wis pada ngantor ayake
    kok kadingaren rame banget pagi ini
    he he ….
    selamat pagi (agak siang) ki sanak semua

    • met siang Pak Satpam
      kesuwen le sarapan malah lali ngisi daftar absen

  10. Assalamu’alaikum, selamat pagi semuanya..
    muacet tenan pagi ini…..tapi, aku BAHAGIAAA banget..
    Hayoo ada yang tau kenapa….????

    • biasane yg senang kalo macet ki bakul air mineral ..
      opo ya Miss Nona jualan air mineral

      apa mungkin miss nona ultah bareng baju loreng ini hari .. ??

      • Wah Ki Emprith ini panggraitanya memang jempolan, ndak sia2 berguru dari padepokan ADBM sampai HLHLP yach..

        • berarti tinggal nunggu kiriman sego kuning dari Miss Nona
          ayo poro dulur ,… ndang ngisi list pembagian sego kuning
          😀

          • Silahkan bagi sanak kadang yang belokasi di Jakarta dan sekitarnya dapat menikmati suguhan atraksi sukhoi….
            (padahal aku ndak minta lho)Xixixi

          • Profesi Miss Nona pilot SUKHOI njih..?

            tp nek dikon milih : enak miloti opo dipiloti ?

          • aku kalau dipiloti Ki PA, Wegah ach..
            Wong miloti Becak aja suka nyusruk..
            Hehe3, becanda lho Ki…

          • miloti becak benten ro miloti Nona ……..

            miloti becak nek nyusruk iso bendhas kabes

            miloti Miss Nona luwih enak nyusruk2….keokeokeo

  11. selamat ulang tahun bagi sedulur TNI, semoga tetap jaya

    • Tinggal menunggu bonus ultah TNI sekaligus ultahe Miss Nona.

      Ki Pak Satpam, pripun niki, yg ultah wonten kalih, sekalian mawon bonuse😀
      .
      .
      .
      double gitu

      • Sugeng siang….

        Hadirrrr P. Satpam (Ngacunge sing dhuwur, ben ketok).

        Babakan bonus amargi wonten ingkang Ultah, namung saged nyengkuyung kemawon

        • bonus hari angkatan perang, semoga TNI menjadi suri tauladan bangsa baik dibidang keamanan dan ketaatan kepada bangsa dan negara serta motor reformasi dan lembaga yang paling anti korupsi.

  12. selamat siang.
    melu antri nunggu wektu thit, …

  13. nyruput kopi susu..eh..susu kopi sinambi F5 blog iki…jebul durung iso disruput..

    nyangkrim sek..

    “opo bedane kopi susu vs susu kopi ???” ayo ndang dibatang..mengko dak hadiahi gambar sing “HOT”

    • kopi susu: wedang kopi ditambahi susu anget
      susu kopi: susu anget ditambahi wedang kopi.

      niku mung sak-gaduk kula lho ki, …

    • he he ….
      niku unjukanipun Ki Arema
      Rumiyin enjing kopi sak muk, sonten sak muk.
      Menjelang 50-an, tidak diperbolehkan lagi kopi, diganti kopi susu.
      Lama-lama, kopi susu juga tidak boleh, sekarang ganti susu kopi.

      • nggih leres niku. enjing sak muk, sonten sak muk. dalune muk-mukan.

    • Kopi susu = kopi sing wernane rada putih
      Susu kopi = susu sing wernane rada ireng

      rak leres to Kiaine….????

  14. Enake…
    TNI Ultah ke 65
    Rontal diwedar dan dititipkan kepada ki sanak yang memberi komen urutan 65.
    he . he … he ….. he ……. he ……… he …………… (mblayu…, semakin jauh dan semakin gak kedengaran)

  15. tiga lima ……
    monggokurang tiga puluh …..

  16. nambahi siji, …

    • Nambah siji maneh

      • Nambah maneh siji

  17. Siji nambah maneh

    • nengok gandok

  18. Sugeng dalu Pak Satpam.
    Dereng dipun wedhar njih?

  19. Ki Banuaji rawuh terakhir tanggal 25 September 2010
    Ki Wiek datang terakhir tanggal 29 September 2010
    Ki Yudha berkunjung terakhir tanggal 2 Oktober 2010
    Ki Kartojudo sambang terakhir tanggal 3 Oktober 2010
    Ki Mukidi dan Nyi Cika sudah lama sekali tidak ngisi daftar hadir.

    Pada tindak kemana ya beliau-beliau itu?

    • tindak sala, oleh-olehe payung ….,
      pak jentit lo lo lobah wong mati ora obah

      • kleru ding yen obah ngentekke bocah

        • Ki Arga berkunjung terakhir setengah jam yang lalu.
          Ki Gla_Mer berkunjung seperempat jam yang lalu.

          lha padha ngasta oleh-oleh samak rontal 028 apa ora ya …???
          (kula dereng “ikut-2an” nogrok-ogrok amargi taksih gadhah PR kathah sanget, milai 005 dereng kecandhak)

          he…he…he….
          sugeng dalu.

  20. Iseng-2 tengok Padepokan ….
    Ee wis ditempelkan rontale-
    Swun nGger Satpam ….
    Tak sambi ngopy susu ….. nuang unjukane Ki Arema sak lepek wae ……

    ichhh kurang manis … atau pakai gula substitute?

    • Monggo Ki.
      Sugeng enjing ki.
      Nyruput kopi sinambi maos rontal, uenake puool.. nggih.
      sekedap malih mancal kemul.

  21. pas diinguk kok mak bedunduk, … ya trus tak undhuh, …
    matur nuwun nggih ki satpam.

    • Pas kula inguk kok sampun ndhodhok, lajeng kula petik.
      Matur sembah nuwun.

  22. Matur nuwun, sampun kulo undhuh.

    • wis do ngundhuh to aku kepingin melu ngundhuh ning no ngendi yo

      • Wonten halaman setunggal Ki. Gambaripun kemawon dipun klik, monggo…….

  23. Akhirnya Mahesa Murti dan Pukat mendapat warisan Thi-Khi-I-Beng seperti Pendekar Sadis …

  24. Assalamu’alaikum, selamat malam..
    Ikutan ronda ach, nyambi nungguin mami yg lg sakit berhubung ybs belum bisa tidur.
    P’satpam, aku perlu bawa senter ndak….

    • lho…, kalau maminya sakit tidak usah ikut ronda miss (wah repot ya nyebutnya, Ni miss tidak cocok, Nyi miss ya tidak cocok, nyebut miss saja terkesan “njangkar”).
      Kalau mau ronda, bawa senter dan payung sendiri, jaga-jaga kalau hujan. Tapi jangan pakai parfum ya, nanti pas gelap-gelap dikira kuntilanak. he he …., ngapunten…, guyon lho.

      • jebul ki Satpam durung pirso yen Miss Nona kuwi nek bengi seneng nangkring neng wit ringin mburi omah…sinambi ngrengeng nggambuh
        ……
        iiiihiiiihihihi xiiiixixixiixi…hiks (keselek anggone ngikik)

  25. met pagi,
    maturnuwun sik, ngunduhe mengko neng kantor wae.

  26. salam tengah malam…
    ingak-inguk

  27. Sugeng enjing kadang sedoyo.

  28. Matur nuwun P. Satpam, sampun nyruput susu teh.
    E.. mengko gek kleru susune teteh.

    • Monggo Ki.
      Sugeng enjing ugi.

  29. اَللَّهُمَّ مَا أَصْبَحَ بِيْ مِنْ نِعْمَةٍ أَوْ بِأَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ فَمِنْكَ وَحْدَكَ لاَ شَرِيْكَ لَكَ، فَلَكَ الْحَمْدُ وَلَكَ الشُّكْرُ

    Ya Allah! Nikmat yang kami terima atau diterima oleh seseorang di antara makhlukMu di pagi hari ini adalah dariMu. Maha Esa Engkau, tiada sekutu bagiMu. BagiMu segala puji dan kepadaMu panjatan syukur dari seluruh makhlukMu.”

    • Amiiinnn……

  30. kukur-kukur dicokot tinggi…
    songolikur dak enteni…

    mbang pete dironce-ronce …
    nadyan kece ora nduwe cewe …

    • Kacian deh lo…..xixixi

    • bence digondol wewe
      kece jarene dewe

      mungkur ning omah lawas
      sangalikur kok mung ning alas..

      • pace nggo rujakan…
        wong kece dadi rebutan…

        omah lawas dienggoni macan…
        nadyan neng alas dadi rebutan…

        • nggo rebutan tawon
          xixixi….

  31. Selamat pagi ki sanak semua,
    semoga selalu diberi keselamatan dan kesehatan selalu, amiin.
    Ngingak-inguk, langsung unduh.
    Matur nuwun p Satpam.

  32. Assalamu’alaikum, rutinitas jalan lagi…

    • Waalaikum salam ….

      h r u today miss…??? sdh ditempat yang barukah ?

      • ngendi kuwi sing anyar

        • sing anyar seh neng ngalas

          • o inggih ki

            gandok sebelah ket wau dalu kulo jugal jugil ngagem slumbat kok mboten mengo2, nopo wonten ingkang kagungan kunci kagem mbikak ?

          • kuncine di simpen neng gedung perbendaharaan pusoko kediri

      • Udah Ki PA, dari tgl 20/9 kemarin.
        dadine wis ora ngurusi kebun neh
        saiki urusane Oil & Gas engineering
        Today is ok but restless ’cause last night helped
        P’Satpam to watchguarded the padepokan.

        • wah…selamat ya …
          sakjane sih podho enake ngurusin kebon (sing rungut) ro ngurusin OLI…
          sing ra enak kuwi ngurusin GAS…

          keokeokeo…..

          “Today is ok but restless ’cause last night helped
          P’Satpam to watchguarded the padepokan.”
          ——-rak mudeng je artine

  33. SongoLikur kapan dibukak ki…???


    Lho…
    wis dibukak kuq
    Adakah yang sudah berubah?
    Tambah gendut atau tambah berewok?
    he he …, ngapunten Ki …
    lali…

    • waduh…. (kulo wau dijewer Ki Arema lho Ki)

      • rahasianipun ki Arema namung setunggal…

        “SUSU KOPIAH”….xixixi..nyuwun sewu radhi mbelink sekedhik..

  34. Gandok sebelah tetep rung iso di bukak

    • sore-sore nyate manuk emprith..
      sugeng sore ki emprith………

      manuke..manuke..manuk emprith
      manuk emprith..dowo buntute..
      buntute sing akeh wulune..
      yen digoyang dik..aduh enake..

      • sugeng sonten Ki P. Satpam …

        ono Miss Nona, mosok lagune semu-semu piye ngoten to Ki …

        • hiks…nyuwun sewu ki Em jeng ki Sat…

          nembe ngremeng langgamipun Adi Kemfot..ujug2 koq ketulis teng ngriki

  35. Doa menyambut petang hari menjelang malam:

    امسيني وامسي الملك لله والحمد لله لااله الا هو وحده لا شريك له
    اللهم اسئلك من خير ما فيها واعوذبك من شرها وشر ما فيها اللهم اني اعوذ بك من لكسل والحرم وسوء القبر وفتنةالدنيا وعذاب القبر اللهم انت ربي لااله الا انت عليك توكلت وانت رب العرش العظيم ماشاالله كان ومالم يشاء لم يكن لاحول ولا قوة الا باالله العلي العظيم اعلم ان الله على كل شيء قدير وان الله قد احاط بكل شيء علما اللهم اني اعوذ بك من شر نفسي ومن شر كل دابة انت اخد بناصيتها ان رب على صراط المستقيم

    Amsainaa wa amsal mulku lillaahi walhamdulillahi, laa ilaaha illallahu wahdahu laa syariika lahu. Allahumma innii as’aluka min khairi haadzihil lailati wa khhaiiri maa fiihaa, wa a’uudzu bika min syarrihaa wa syarrimaa fiihaa. Allaahumma innii a’udzuu bika minal kasali walharami wa suu’il kibari wa fitnatid dun-yaa wa ‘adzaabil qabri.”

    [Kami telah mendapatkan petang, dan jadilah kekuasaan dan segala puji kepunyaan Allah, tidak ada sekutu bagiNya. Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepadaMu kebaikan malam ini dan kebaikan yang terdapat padanya dan aku berlindung denganMu dari kejahatannya dan kejahatan yang terdapat padanya. Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari malas, tua bangka, dan dari keburukan lanjut usia dan gangguan dunia dan azab kubur.
    Aamin.

    • Nyuwun ngapunten, أمسينا , dede امسيني .., lan أمسى ,dede امسي matur nuwun..

      • wonten malih…إني أسألك dede اسئلك (ning tegesipun sami, namung kirang sesungguhnya aku..)

        • wah, malah kleru.. as’aluka panjenengan ingkang leres…

  36. nunggu neng latar gandok anyar

  37. Maaf, baru bisa mampir…….
    dengan ilmu menyedot bintang, rontal langsung gue sedot.
    srup….srup……..lemes deh elo semua…..

    • lho kite2 lagi nungguin nyang due sembilan, Adhimas !

  38. ungak anguk ingak inguk,
    kori kemandungan tjap sangalikur taksih mineb.

  39. Ingak inguk, nunak nunuk, dereng thok? Yo wis sing sabar menanti (koyo iklan nang belakng truk) xixixi


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: