HLHLP-033

sebelum>>| awal>>| lanjut>>

Laman: 1 2 3 4 5

Telah Terbit on 13 Oktober 2010 at 17:01  Comments (178)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/hlhlp-033/trackback/

RSS feed for comments on this post.

178 KomentarTinggalkan komentar

  1. Hore !…hore !…hore !…

    Merji !..Merji !..Merji !

    • Teko keri dewe…mlebu dhisik dewe !!

      • Sugeng sonten Ki Arema, Ki P Satpam, Kisanak sedoyooo…!!!

        • Horee, nomer mburi

          • hore…hore…ono opo sih ?

          • ronde…ronde wedang RONDE

            nomer SIJI,

  2. ndherek antri sak nomer-nomere ki, ….

    • horee, horehore, horee,horee

  3. Ndherek antri, tanpa nomer nggih purun.

  4. nomer pinten nggih

  5. podo ora dolan gandok makakno ono sing ulang tahun

    • sego kuning + kuluban

  6. wilujeng wengi
    nderek absen

  7. KadiNGAreN pak SATPAM…..aPIKan,
    gak TEGO ndhelok cantrik mentrik
    SUK2an ning geNDhak sebelah.

    hiiiks,

    • WEDARan rontal OpO yo nunGGu TiTS
      enJanG dalu,….??

      belom TamTu,

      • tentu…

        • pak SATPAM janji lho, 50 komen
          cantrik ATAoe 500 inGUKan.
          rontal diWEDAR,cantrik SAksi-ne

          sesuk ISUk arep tak KEBAk-i,

          • itu khusus untuk hari Sabtu dan Minggu.
            kalau hari lain, lain juga hitungannya.
            he .. he ….. he ………. he ………….. (semakin jauh)

          • rumus WEDAR sing diTEMPEL
            ning GaRdu cuma OnO siji,
            pak De SATPAM….he2,
            OraOnO tiRUane (arepNGEleS)

            LiMenTriK,

    • hikss juga

      • hiiiks, sebentar LAGI terpenuhi 50 komen

        JANJIne….😀

  8. Horeee…..nyruput rontal 32, terus baca komen …..men…men….(suara mirip eho)

    • kiRA-in “MEN” yang IToe ki,…”alamat-PREi”
      nYangKOel benGI iki.

      bang HAJI bilang :
      KAMsian-KAMsian

  9. Horreeee ……
    Tangi turu langsung …… ngronda ……

    Kemarin wedare rada telat …. hari ini buka gandhok kecepetan …….
    Ini alamat akan ada banjir badang …..

    • HiiiKsss,…TiTS-TiTS ki RanGGa

    • Sampun wungu Pak De
      Monggo teng lepen rumiyin, terus mundut ransum teng dapur (apa ta iku jenenge dapur jaman semono)

      • Pakiwan? Seketeng? Pringgitan? H e he he, ….. ya dapur aja kali.
        Lho ransume nopo empun 33 wungkus Ki
        P Satpam?

        • kulo tamBAhi ki,

          pawon, rawon, tawon,…he3

        • nek teng ereng2ing merapi, dapur niku disebat pawon
          ananging sisih
          kidul, pawon niku luweng

          • yen wonten ing tetanggi kula naminipun pedaringan.
            he….he….he….
            sugeng dalu
            (sanget2 sPesiaL katur Ki Menggung)

          • sugeng dalu ki Gembleh,

            ki Menggung lagi UBER-2
            pak De SATPAM…!!
            he3, kuatir LaLi janJIne

  10. Embuh ah…, ngantuk

    • ning nGArep OnO TAMU pak De, gerbanGE tolong
      diBUKA.

      WEDAR ronTAle seSUK isUK ae…tak TUru sek !!

  11. kon njur kelingan tembangan dhek isih cilik kae:
    e, dhayone teka
    e, gelarna klasa
    e, klasane bedhah
    e, tambalen jadah
    e, jadahe mampu
    e, pakakna …

    mangga dipun lajengaken ki, …

    • aku…..yo gelem………

      he….he….he…..
      sugeng dalu Ki SukaS, sami wilujeng Ki ?

      • kasinggihan ki. mugi-mugi ki gembleh dalah kulawarga tansah pinaringan kasarasan.

  12. assalamu’alaikum, selamat ngaronda kisanak semua…
    Semoga rontal yg ditunggu segera diwedar tanpa harus menunggu…..?(Xixixi ndak tega nulisnya)

    • sugeng dalu Miss Nona,
      kok mboten menthala nyerat ingkang dipun tengga, lha ingkang dipun tengga menapa to Ni ?

      (hayo….siapa yang bisa mBantu nJawab…?)

      • apa mungkin yg ga
        tertulis ‘menunggu tit kaping kalih ?’

  13. Hikss, ….
    Biasa ki, dapet giliran jaga,
    Sekalian aja bantuin p’satpam.yg dah ngantuk (istilah p’satpam lek2an yake,hehehe)

    • saya mbantuin sambil theklak-thekluk, … moga-moga gak kebablasen, ….

    • dak kancani…tapi ra sah kerjo yo

  14. mugi ndadosna kawuningan para mbahureksa, ….

    cantholan ingkang wonten ing gandhok undhuhan nembe ngantos rontal kaping-27

    nuwun.

  15. Alhamdulillah, akhirnya bisa turu juga, moga2 sampai besok pagi…
    Whaladalah, kog bangun lagi..(Iki piye3..cucak rawa mode on)

  16. Nuwun,

    Pårå ubhwan, pårå ajar, pårå putut manguyu, jêjanggan, pårå tåpå, pårå tapi, pårå èndhang, pårå kadang cantrik, lan sêdåyå pårå kaki bêbahu padépokan.
    Pårå kadang ingkang dahat kinurmatan, pårå kadang sutrêsnå padépokan “pelangisingosari”.

    Sugeng dalu. Mugi linupútnå ing rêridhu.

    Malam sudah semakin larut, sampun ngancik ing madyaning ratri. Sebelum beranjak tidur, alangkah baiknya kita bersuci terlebih dahulu, endapkan seluruh rasa ke titik paling rendah dalam sanubari, dan mulailah bertanya-tanya tentang diri sendiri: untuk apa umur kita dihabiskan; untuk apa ilmu yang kita peroleh; untuk apa badan kita digunakan, dan harta kita darimana kita dapatkan dan kemana kita belanjakan

    “Adakah kita pada hari ini telah berbuat aniaya terhadap sesama dan hamba-hamba Tuhan yang lain. Adakah kita telah memberikan sedikit kegembiraan kepada sesama, atau malah berbuat keji.

    Adakah rejeki yang Tuhan berikan kepada kita, telah digunakan untuk kebahagiaan kepada para titah Tuhan, atau malah kita merampas rejeki mereka.

    Tangan yang Tuhan beri sedikit kekuasaanNya untuk kita, apakah kita pergunakan untuk menyengsarakan hamba-hamba Tuhan yang lain?

    Mulut yang Dia beri wewenang kepada kita, apakah telah digunakan untuk menyebar fitnah dan kedengkian.

    …..…

    Ya Tuhan kami, malamMu telah sampai pada seperdua perjalanannya,
    Engkau aman-amankan imanku, Engkau selamat-selamatkan Kepasrahan diriku padaMu,

    kedua telingaku yang hari ini menyadap kersak-kersik berita dusta,
    hidungku yang hari ini mencium aroma kebusukan,
    mulutku yang hari ini menyulap kebohongan menjadi kebenaran dan menyebar fitnah,
    kedua tanganku yang hari ini berbuat maksiat,
    kedua kakiku yang hari ini melangkah ke jalan kedurhakaan.

    Ada pikiran yang buruk
    Ada tutur kata yang salah ucap
    Ada tindakan yang tercela

    Mohon dibukakan pintu maaf untukku
    Dan kepadaMu ya Tuhan.
    Pada seperdua perjalanan malam ini
    Suara penyeruMu telah diperdengarkan

    Ampunilah segala dosa hambaMu ini
    Mohon jangan Engkau tinggalkan diriku walau sekejap.

    Aku berlindung kepadaMu dengan KalimatMu yang sempurna
    yang tidak dapat dilangkahi oleh orang baik, apalagi pendurhaka
    dari kejahatan yang menembus bumi dan kejahatan yang keluar dari bumi
    dan dari kejahatan yang naik ke langit dan kejahatan yang turun darinya
    dan dari bencana pagi, siang, sore dan malam hari
    dan dari para pendatang kecuali yang datang dengan segala kebaikan.

    Wahai Tuhan Yang Maha Pengasih. Aamin.

    Sugêng saré

    Nuwun

    canrik bayuaji

    • sugeng sare Ki Bayu lan poro kadang ingkang taksih wungon dalah ingkang sampun manjing alam pangimpen.
      mugi wulang wuruk ing nginggil nambahi katentremaning manah saenggo nambah sekeco ‘angler’ anggenipun sami sare.

      • Aamin.

  17. Sugeng enjiiiinggg sanget….

    mumpung sempet, nambah komen ahhh, ben cepet diwedhar😀

    • sugeng enjiiiing

      • mbenjank enjink

        • Sugeng Enjang Ki Pandanalasan …
          MBenjing Enjang pada tindak pundi?

          NGGer Satpam, kok dereng nglilir nJih ….
          Wis tak belaki <p<Klekaran ndik kloso … HLHLP-33 durung mudun …

  18. nyanyi sek bareng bang Haji…

    takkan lagi…aku mengomeni iii…
    takkan lagi…aku menggodai….
    dirimu kasih…dirimu kasih…
    setelah engkau…mengkhianati..iii..
    tak kan lagi……

    kan kutunggu sisa serial iniii…. 2x
    tanpa kamu lagi…sampai akhiiirrr…

    tak kan lagi….aku meeengggggodaiii……

    • Tak kan lagi aku Mengutangi ….
      Ngutangi iku artine opo wae nJiH ….

      • nek niki spesialise Mba Padmi

    • ihik.-.ihik…ihik… (nangis mbrebes mili)

      • ihik…ihike
        mbok njur nguncalke rontal ki satpam, mumpung gek neng ngomah leyeh2

      • Tumut nangis ……. ananging alasane bedo …
        Sampai kapan nGGer satpam membuat kami menanti HLHLP-033?

        ihik.-.ihik…ihik… (nangis mbrebes mili)juga …

        • mbrebes-tegal-pekalongan-kendal-semarang-kudus-jeporo

          • Rembang-Kudus-Mataram-Surakarta-Ngaw- Mediun-Nganjuk-Surabaya-Malang- Sengkaling Indah – Pdepokan Pelangisingosari – Gandok-033-118 diwedar kabeh …

  19. HADIIIIIIrrrrrrr,

    nagih JANJI-ne pak SATPAM pdls….!!??

    • Assalamu’alaikum, ikutan bantuin Ki YuPram nagih janji ach, mana janjimu P.S…….?

      • Wa’alaikum salam Ni,

        semalem Lek2-an Apa gak Ngantuk…??

  20. Gandok sudah penuh sesak, monggo yang mau nggelar tikar di Gandhok 034 yang akan dibuka begitu HLHLP-033 diwedar …

  21. Nuwun

    Sambil menunggu tits-nya HLHLP 033 Ki Panji (P) Satpam, saya mau “Tjerita”. terlucu tjeritanja.

    Konon tertawa itu sehat, maka tertawalah sebelum tertawa dilarang, apalagi jika mampu mentertawakan diri sendiri.

    ……….

    Tinimbang tenguk-tenguk terimalah tulisanku terkini terus tertawalah………………

    Tatkala Temperatur Terik Terbakar Terus, Tukang Tempe Tetap Tabah, “Tempe-tempe”, Teriaknya. Ternyata Teriakan Tukang Tempe Tadi Terdengar Tukang Tahu, Terpaksa Teriakannya Tambah Tinggi, “Tahu…Tahu…Tahu…!”

    “Tempenya Terbaik, Tempenya Terenak, Tempenya Terkenal!!”, Timpal Tukang Tempe . Tukang Tahu Tidak Terima,”Tempenya Tengik, Tempenya Tawar, Tempenya Terjelek….!”

    Tukang Tempe Tertegun, Terhenyak, “Teplakkk…!” Tamparannya Tepat Terkena Tukang Tahu. Tapi Tukang Tahu Tidak Terkalahkan, Tendangannya Tepat Terkena Tulang Tungkai Tukang Tempe .

    Tukang Tempe Terjengkang Tumbang! Tapi Terus Tegak, Tatapannya Terhunus Tajam Terhadap Tukang Tahu. Tetapi, Tukang Tahu Tidak Terpengaruh Tatapan Tajam Tukang Tempe Tersebut, “Tidak Takut!!” Tantang Tukang Tahu.

    Tidak Ternyana Tangan Tukang Tempe Terkepal, Tinjunya Terarah, Terus Tonjokkannya Tepat Terkena Tukang Tahu, Tak Terelakkan! Tujuh Tempat Terkena Tinjunya, Tonjokan Terakhir Tepat Terkena Telak.

    Tukang Tahu Terjerembab. “Tolong.. Tolong.. Tolong..!”, Teriaknya Terdengar Tinggi. Tetapi Tanpa Tunda Tempo, Tukang Tempe Teruskan Teriakannya, ” Tempe .. Tempe .. Tempe ..!!”

    Tukang Tahu Tambah Teriak Tararahu.. Tararahu, Tandingin Tararempe.. Tararempe..

    tits……tits…..tits…terus tertawalah…

    Nuwun

    cantrik bayuaji

    • cerita juga ah….dari tetangga sebelah

      Tengah Malam Mr. W (W)masuk ke toko “XXX Store” di LA, pemilik tokonya Mrs. Miss (M)…

      M :” May I help u sir ?”
      W :” i would like to buy condom…”
      M :”ok, may i hold ur ***** for size?”
      W :”sure…” lsg cincing

      Mrs. Miss lsg cek & recek … sambil ngomong ke asistennya…

      M :”give him “M”….wait….give him “L”….wait…, give him “XL”…oh shit !!! give me a tissue……..!”

      hiksss……………

      • Wah lebih parah dari Ki Kartoj ternyata…hikss

    • Tararengkyu….Tits…(terus terkekeh….)

  22. Wah Ki Bayu ni aya.. aya.. wae.
    Wilujeng enjing Ki.

  23. Saya juga punya cerita Ki:
    Dulu pernah mengikuti acara MMC di Yogya, tepatnya di Gedong kuning, karena sudah satu minggu berpisah dengan keluarga, maka malem Minggunya panitia nyetel “film-unyil”.
    Wah pokoknya yang masih usia dibawah 40 an hampir semua nonton. Karena malam hari kebiasaan teman-teman memakai sarung (kebetulan kebanyakan dari P. Jawa)Tetapi ada temen dari Semen Padang yang kebetulan asli Medan. Tetapi diapun ikut-ikutan pakai sarung.
    Setelah film habis,penonton berdesah, dan satu-satu berdiri menjuju ke kamar masing-masing.
    Tidak ketinggalan temen kita yang dari Medan, begitu melangkah dia terpeleset spontanitas dia berteriak: ” bah… belum juga jadi anak sudah mau ngelawan ya. ” Coba tebak terpeleset apa kawan kita tadi.
    Waktu film main semua tegang (semua lho … tidak hanya tegang lokal).
    Setelah film selesai

    • Wah podo karo Ki PA

      • Niss Nona senengan-e sing ngene-ngene iku …

        Ooo my …. gimi .. a Trojan ..

        • Ki Wid, yang seneng itu Ki PA lho, aku cuman coment wae.. Hiks…

          • sing seneng Mr. W neng LA karo Mrs. Miss …. kwkwkw

          • Xixixixi….o ngono thok…
            sorry dech…

        • Njenengan iki tambah tuwa kok ya tambah nggladrah……
          he…he…he….

  24. Pada kelingan ora, gemiyen Padepokan ADBM tau ana ontran-ontran “bentuk semu” gara-gara ana beberapa cantrik sing mempelajari kitab Ki Waskita pada pengin pamer kasudibyan? Nah ternyata ning PDLS kene ya ana cantrik sing kaya kuwe, mung rada luwih mengkhawatirkan, sebabe bentuk semu sing digawe kuwe wujude persis karo wong liya. Embuh sapa kuwe cantrik sing nduwe ilmu ngedab-edabi: “Aji colong ID”. Muride Panembahan Bajang apa sisa-sisa pengikute Kebo Sindet.
    Tapi ora usah risau. Sing penting para kadang ngerti, mulai saiki ora kabeh sing katon kaya Ken Padmi bener-bener Ken Padmi. Muga-muga para cantrik sing wis suwe meguru ning kene esih bisa mbedakena sekang bahasa lan gaya tulisanku endi sing bener-bener Padmi, lan endi sing dudu.
    Wingi, jam 15.54 Ken Padmi sing asli lagi memfasilitasi training ning pendopo salah sijine dalem katumenggungan ning mataram. Ken Padmi ora nduwe ilmu kakang kawah adi ari, dadi ora mungkin yen pada saat yang sama ana Ken Padmi ning padepokan lagi nggoleti Ki Gembleh.
    Tapi ora apa-apa lah, ora usah diributena. Mengko angger bosen kan mandheg dewek. Angger ora bosen ya.. terserah!

    • ? … maksude nopo njih…

      • diJILAT ki,…Eeh kleru ding “diLIHAT”

    • pingEN ngerti ASLi Opo PalSU piye Ni…??

      • Lah ya kuwe sing angel ki tumenggung, wong P. Satpam bae mung gedheg-gedheg karo kukur-kukur sirah. Tapi jare Mbah Pandan, sing asli luwih ayu.

        • sakjane mripatku ki wis lamur..maklumlah lah Jeng…

          tapi piye olehku meh mbedakno…lah wong sing dipajang mung cartoon version je….mbok asline dikirim lsg wae (japri yo)

    • Ana wae sing golek goro-2 karo Ken Padmi. Yen pengin kenalan ….. ora usah isin-2. Tekani wae omahe …, gawakno kembang mawar sing werna-werni, mengko rak ora iso nesu.

      Ora usah nggawa BMW yen iku barang sewaan, nunggang jaran wae ….

      Ni Ken Padmi …. sapa tha sing nakalan iku …
      Ben tak jewer gulune … ben modot …

      • ki Rangga…mbok kulo ditepangaken ..nekani omahe yo gelem wis

        • Ki PA ojo melok-melok nJiwit …
          Tangane biasa mrithili jagung … dadi kasar ….
          Kulit-e Ni KP beret kabeh …
          Aku sih wis tuwa … ora kuat nJiwit … isane mung nggamblok …

        • Lah kok kaya pan nglamar bae mbah, njaluk disranani wong tuwa. Nanging ya pancen kudu dikancani ding! Wong nyawang sekang kadohan bae wis ndredheg wel-welan, apa maning kok nekani umahe. Bisa-bisa semaput ning ngarep regol

          • ancene nek frekuensi gelombang kuwi wis nyinkron, kabeh2 sing dak rasakne kuq dirasakne juga yo…

            jebulpean deg2an juga tho Jeng

      • Biasa ki, angger dadi selebriti ya kudu siap dijiwiti.

    • Walah….
      ana ana wae.
      Hayo…., ngaku ….
      Mengko tak celukne Mahesa Murti lan Mahesa Pukat ben disedot sampe loyo.

      • ket mau wis kaku iki Pak Lik…mbegegeg nunggoni 033

        • Buka gandok & Wedaran ngono nunggu tit …
          Nangging anggere gandok wis kebak (>100 hari biasa, >50 di hari sabtu & minggu) lan ingukan wis cukup (>1500 hari biasa, >1000 hari sabtu & minggu) ya iso dicepetake. Lha saiki gandok wis 83 nanging ingukan sik 467 pak lik. he he …

          • Sing sewu nganggo teropong nGGer …. opo ora iso dideteksi karo radar Singosari? … Wah gaswat … ini

          • ngene wae Pak Lik…

            counter ingukan iso disogok ga?…mengko dak kirimi parcel..syarate countere diputer neng posisi 100 – 1500

          • mboten mireng pak lik
            sampun tebih niki.
            he he he …

          • Lik Satpam ora krungu pa, kae ning mburiku para fans pada mbengok: Ken Padminya satu penggemarnya sewu.. Ken Padminya satu penggemarnya sewu. Berarti angger penggemarku melu dietung wis memenuhi syarat edar kan Lik?

    • Tapi kan ana Kakang BB yu, apa pas kakange ora melu?

      • Ki Kompor neng endi …. kok ora wani metu …
        Wedi yen di-setrap karo nGGer Satpam sambil digembol-e rontal-033 ….

        nGGer KOMPOR, mreneo nGGer … di tunggu Satpam-e …

        • Xixixi tetep usaha ya Ki Wid…
          mudah2an P’Satpam ne bosen langsung dech diwedar 033 nya

      • Kalo di ADBM ada Nyi Sekar Mirah yang jadi pelatih Pasukan Khusus Mataram, ……. Kalo di Singosari rupanya ada Ni Ken Padmi yang jadi pelatih Prajurit Sandi Singosari. Mongsok pelatih perajurit sandi smpai kecolongan. Coba Ni seperti usulan Pak Pengawal, coba diterjunkan Ngger Mahisa Murti karo Mahisa Pukatan.
        Nuwun sewu Ngger Pak Satpam, …… nopo teng Rontal 33 taksih wonten Mahisa Murti dalah Mahisa Pukat?.

        • ben JELAS rontal-33 diBEBER
          kemawon ki,….kulo SAKSIne

        • asyik…..ki Truno sampun kerso ndherek ngogrok …

          coba nek sing ngogrok Jeng Padmi,..Pak Lik Satpam langsng klepek2 mesthi

          • Ya angger Lik Satpam sing klepek-klepek. Angger sing klepek-klepek malah mbah pandan apa ora malah gawe susah wong akeh?

        • Angger diogrok-ogrok jambune ora bisa tiba, ….. jajal wit-e disrudug.

  25. Saudara-saudara, ….. sebangsa dan setanah air!
    Assalmu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh!
    Semoga keselamatan dan rahmat Allah dan keberkahan-Nya besertamu!
    Semangat Pagiii!!!
    Marilah kita sama-sama mensykuri segala nikmat yang telah Allah berikan kepada kita. Nikmat hidup, nikmat sehat, nikmat menghirup udara pagi nan hangat, nikmat lapar sebelum makan, nikmat lelah sebelum beristirahat, nikmat mengantuk sebelum tidur, nikmat perut mulas sebelum berhajat, ……….. bayangkan tanpa nikmat itu semua, …….?????
    Contoh satu nikmat saja kita tidak ada, yaitu nikmat mulas sebelum berhajat. Berhari-hari kita nggak mulas-mulas, ….. berakibat berhari-hari kita tidak berhajat, …… bagaimana rasanya? Sebeh, sebel, seneb, senewen pokoknya. Itulah sebabnya kita jangan mengeluh ketika kita mules, jangan mengeluh ketika kita lapar, jangan mengeluh ketika kita mengantuk. Seperti saat ini kita semua lapar nunggu wedaran. Nikmati saja, …..betapa indahnya kita menunggu wedaran sambil menyimak nasihat2 Ki Bayuaji, canda Ki Yuda dan Ki Pandan, seloroh Ki Karto dan Ki Kompor, cubit2an sama Ni Ken Padmi dan Ni Nona, ketegasan Ki Pak Satpam. Nikmatilah, jangan baru nanti setelah berlalunya waktu kita berasa nikmatnya.
    Wassalam,
    Trupod

    • Wa’alaikum salam ki TP,

      nikmat beLAKANgan….jaman dhisik jenenge
      meLARIkan diri ki,

      “KABUR”….mblayuuu,

    • kulo rak mboten badhe dikuwes2 tho ki Podang…?

      mblayu sipat kuping

    • BETUL BETUL BETUL…SETUJU….HARUS DINIKMATI DENGAN IKHLAS Yo Ki…

      • He-eeh, ojo beRONTAK…nGLawan.

        PasRAH Ni….he3,

        • Wah Ki YuPram dah ketularan neh hehehe

          • Kleru-ne ning ENDI ni,

            Lha nek NgLawan ApAya biSA
            NiKMAT….hayooo !!

  26. Jeng Padmi….Mrs. Miss Nona…

    dak tunggu neng tempat biasa ya….

    • Aja gelem Yu, …….. angger diajak mangan Ki Pandan, ……. giliran mau bayar malah pamit ke pakiwan. Ditunggoni ora balik2,……. cape deh!

      • niku rak pas biyen tho ki..pas jaman enom2an kulo..taksih radhi begajulan….

        sak niki …???

      • Nglindur…

        • halah… ra sah slenco

        • sek sek….

          ora biasane Padmi kerso saut-sinaut…
          iki sing asli opo sing bentuk semu …?

          • senajan semu rak ya mesti ngakune asli to ki? Mulane ora sah takon. Sing nggawe mbah pandan ndredheg ya kuwe sing asli.

          • dengarlah degup jantungku..
            lihatlah isi relung hatiku..
            disana setangkup asa kian membeku..
            menanti angan yg tak kunjung datang…

            engkaukah itu..?

      • Sakniki mbahe!

        • Sakniki Ngawur..!

        • Sakniki mboten kuq….

          mboten benten…..mblayuuu..mundhak dikuwes2

  27. Gawat iki…
    kok pada ngerumpi ndik padepokan
    apa gak kerja ndik kebune dewe-dewe apa ya?
    iki korupsi
    lho….?!, pada aku, he he he …

    • Panjenengan koq mboten rumaos tho pak Lik…direwangi korupsi koq yo sih disimpen wae…

      • Haya…..!
        angger musuh Ki Pandan mesti kalah
        mblayu ae lah….,
        lha wong rontale ana ndik bangsal pusaka padepokan, iki mau ndik kebun gak gawa rontal je, piye jal….

        • nGAPUSI….arep NGELEs,

          ki SENO bilang, Ngapusi kuwi
          berDOSO…he3, aPA berat-nya
          nYENENgno cantrik-mentrik !!

        • Nek kula pendhetke pripun lik?

          • sek-sek,…niki Ni KPadmi
            Asli nopo TiRU-2an…!!??

      • Lho sedang ngererawang Ki Pandan panen jagung tho Ki P Satpam? Lha nek kulo niku kebone teng nggriyo niku rak nggih gampil to?

    • Lho biar kebak tho, jadi wedarnya bisa lebih cepat dan memenuhi persyaratan wedaran…

  28. Lik Satpam sing keri ternyata ora mung rontale, nanging kacamatane mbarang. Wis tak esemi manis banget kok ya esih durung tergerak hatinya.

    • Pak Lik Satpam isih samar…ojo2 iki Padmi sing semu…

      ayo Mi,…tunjukkan asline dirimu

      • caraNE ki,….??

    • Ojo2 pak SATPAM membo2 ni KPadmi…!!

      BB-ne bedo karo sing Nang dhuwur mau
      EsuK.

    • Wah … tambah gaswat …. Ni Ken Padmi palsu wis teko …
      Aku ora iso diapusi … ya wong sing asli lagi mangan gudeg karo aku, kok …

      • Niku sanes padmi mbah, ning Padmo. Wis jelas-jelas brengosen kok ya…

  29. Ngger Satpam ….
    Gandhok-33 ditutup wae saiki ….
    Maksudku diwedar wae lebih awal ….
    Yen ora … tambah hancur ….

    Kabeh wis ngetokne aji-ne dewe-2 ….
    Ki Arema mesti DUKO …

    Cepet nGGer ….. wedar loro pisan …
    Ki Ismoyo sudah menuntaskan sampai jilid ke 60 kok

    • yo do golek linggis nggo njugil lawang gandok 034 :d

  30. P.Satpam, wis kebak neh, buka gandok baru dong..(plus rontale 033 + 034)

  31. Sugeng siang rekan rekan cantrik mentrik. Udah ketinggalan jauh nih belum sempat donlot HLHDP yang baru n anyar. Enak mbacain komen komene para sedulur pada gojekan

    • Hallo Ki Djojo, Pha kabarnya nech..
      dah sehat?

      • sugeng rawuh ki Jojo….Shinta pundi njih ?

        • Kuwalat lho mbah!

      • Alhamdulillah Miss, tinggalpemulihan aja, cuma kemana mana harus pake kursi roda atau tongkat sakti. Tapi bukan tongkatntnya Ki PA. Itu lebih sakti lagi

    • Monggo ki, ndherek gojeg, sampun namung mirsani. Sampun saged playon menapa dereng Ki Djojo? Menawi saged badhe kula ajak ngoyak-oyak Lik Satpam ingkang sampun berabad-abad menimbun rontal.
      Sampun dhangan saestu Ki?

      • rosoku ..aku iki aneh lho Mi…

        nek gojeg ro pean opo miss Nona, koq wektu iki koyo2 ra cukup2….

        kuq iso ngunu yo…?

      • Alhamdulillah Ni KP, mlajeng dereng saged Ni, namung setindak setindak ngagem tongkat.

      • Ki Ken Padmo, nJenengan iku bikin Ni Ken Padmi …. mumet bin mules ….
        Yen aku digoda kayo ngono iku iso cepet menopause …. hiks …

  32. koyone rame nek sing jaduman neng kene bentuk semu kabeh…

    sing nduwe padepokan semu
    sing juru rontal semu
    cantrike semu
    mentrike semu..
    rontale melu semu..

    • Sing Sabar Yo….
      Wong sabar pasti kuesele pol…

      • nek sing iki semu juga mesthi….

        • Wah, pasti no cuma ra wani memastikan.. xixixi

  33. wayahe goro-goro……

    cantrik wolu podho kemlekeren …singunen gulune ngenteni Pak Lik Satpam sing asli

  34. WEDARan rontal bentuk SEMU…..pantes
    tak OBOK2 gak keTEMU.

    cantrik repot, eeh LaPor ding ki SENO :
    pak SATPAMe pdls, “NGAPUSI”

    • pamit NGUNduh ning kene KI, diSENEni pak SATPAM
      yo ben….wong sesuk Prei seMINGGu !!

      Halaman Unduh

      matur NUwUn

      he he …, kari ngganti

      • Hiiks, diSETIP pak SATPAM….untunge
        aku wes Ngunduh…!!😀

        gandhok Sebelah Mbok diBUKAK ki, arep
        ngrapel nGAbsen nggO se-MINGGU.

  35. sing metani nganti njinggleng, jebul neng kono ta, …
    ngugemi prentahe ki mbaureksa, mangga rongal-33 dipadosi piyambak.

    matur nuwun.

  36. Huh..Kuesel puol saiki, gara2 diogrog2 lan didemo P.Satpam dadine ngambek.. bener2 kemringet iki..
    nengdi sich rontale dicantolke…??? tape dech…

    • Hiks…. teganya-teganya…

      P. Satpam ndelikke rontale keprimpenen, mesti mlayu2 mubeng padepokan. hosh…hosh….

      Hananging akhire ketemu, matur nuwun sanget… huhuyyyy….

    • sabar Miss, angger gelem gubek2 bolak balik lak ketemu, ojo lali karo Ki Ismoyo sing wis ngoyo2 scanning rontal

  37. lhadalah

    primpen men le ngumpetne (maturnuwun Ki Ismoyo, scanningipun)
    maturnuwun Ki Satpam, langsung sedhooot

    nyepam sithik pareng to Ki Satpam
    mesakne le do ubek2an, hikz

    “sebuah kepala dengan lidah yang bercabang terjulur naikke atas amben itu,langsung menuju ke arah kaki Mahisa Ura …..

    monggo ndang sami dipadosi

  38. Ha.. ya.. Kamsiak..

  39. Matur Suwun nGGer,
    Ora iso turu …. terpaksa nyamil rontal-033,
    mumpung isih anget …..
    Mesakno miss_nona …. Yen omahmu cedak …. arep tak anter ke rumah wae ….
    Kulo pamit ….. semadi … kisanak …

  40. Met sore poro Kadang Cantrik sadayana dah lama gak isi absen.

  41. Ugh, P.Satpam tego…
    Ntar malem aku ndak mau nemenin ronda lagi ach..
    tangan pegel nich wulak walik kursor hp…
    mulih ach…

  42. nywn kawelasan nyuwun bocoran, amargi sampun mumet sanget kula wonten gandok ngubek-ngubek sedaya ingkang pojok-pojok mugi-mugi fertigo mboten kumat

  43. baru masuk gandok dah dikasih kerjaan dah nyerahhhhhhhhhh

  44. Ki Widuro, ….. panjenengan kulo aturi ngagem aji pameling kemawon ki, ….. wonten pundi sejatosipun Sangkan Paraning Dumados.
    Miss Ni Nona, kulo aturi sabar sa’wetawis, Ki Truno bade matek aji Kalimusodo, …… mugi2 ingkang makaryo jagad tansah paring pitedah dateng kawuloni-PUN ingkang sabar lan narimo.

  45. Lhadalah kados ngundhuh wohing kuldi ing firdaus, he he …..

  46. Ngapunten ki sanak

    buat teka teki sedikit, boleh kan?!.

    habis…., sudah diberitahu kalau rontal ada di bansgal pusaka masih diogrok-ogrok terus.

    ngambilnya saja dari bangsal pusaka juga sulit lho, harus pakai aji pameling, tidak sampai karena ilmunya kurang, ditambah dengan kirim panah sendaren, masih harus menunggu lagi karena yang mendengar panah sendaren masih di bulak ujung pedukuhan, dia harus lari ke bangsal untuk mengambil rontal, dan harus dikirim lagi dengan kurir kiai email ke kebun dimana pak satpam sedang bekerja.

    Dengan mateg aji apa ya iku jenenge, pak satpam berhasil cantolkan rontal di halaman unduhan.

    Monggo, ki sanak rontal dijajar rapi di “Halaman Unduh” yang ada di padepokan.

    Rontal jilid ini banyak cacat cap cetak, sehingga sedikit mengganggu membacanya, khususnya di halaman 14, 91 dan 92. Cacat dari percetakan dan Ki Ismoyo tidak sempat edit halaman tersebut.

    • Ternyata Pak Satpam wonge ora tegelan.. beda karo mbah pandan.

      • Menawi panjenengan panci Ni KP ingkang asli, sinaosa radi telat, kula ngaturaken sugeng tanggap warsa. Mugi Gusti tansah paring barokah lan karaharjan dumateng panjenengan.

        he….he….he….
        kula asli gembleh ingkang asli saestu.

        • Matur nuwun Ki Gembleh, senajan wingi sing nggoleti Padmi palsu, ora berarti sing asli emoh nggoleti lho!

          • Nah !…kayak peyek..eh..kaya kiyek asli koyone..Sugeng enjing Jeng….

    • Iya ya yu, …. Ki P Satpam seliyane ora tegelan uga ganteng, terus pinter, terus rajin ngibadahe.
      Yu angger sing ngaku Ken Padmi ngomonge bandek brarti palsu ya yu?

      • Durung mesti ki, wong kadang-kadang enyong ya menyesuaikan diri karo lingkungan sekitar. Kadang ngomong bahasa tanah kelahiran tegal, kadang bahasa tempat tinggal jogja, kadang bahasa indonesia. nano-nano lah pokoke… Angger Ki Truno sekang tlatah banyumas apa ya?

        • Hiks…apapun bahasanya seneng deh denger suarane…eh..tulisane…

  47. Matur suwun Ki

  48. matur tengqiyu

  49. gandhok sebelah unine isih tetep :

    Kriteria anda tidak ada yang memenuhi tulisan maaf.

    Lha Mbok ndang dipun bikak to Ki Ajar pak Satpam.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: