HLHLP-063

sebelum>>| awal>>| lanjut>>

Laman: 1 2 3 4 5

Telah Terbit on 10 Desember 2010 at 00:01  Comments (93)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/hlhlp-063/trackback/

RSS feed for comments on this post.

93 KomentarTinggalkan komentar

  1. isiH sepI uwonG ….

    • Sepi eng uwong..rame kang nyadong

      Pak De Widuro ben bengi ngrondo
      Rondo neng cangkruk cemilane godhogan telo
      Nek uwis dudo ojo ngaku joko
      Mengko poro rondo ketaman bronto….

      • sepi ing pamrih rame ing sare

  2. absent

  3. alhamdulillah,masih diberi nikmat dan dapat hadir dengan nomer urut 4

    • kula kreso bejo (he he he, iseng-iseng buka google boso jawa)

      • Om Kompor, ….. meniko wau boso jawi saking Google translate nggih ?

  4. Alhamdulillah bisa masuk gandok baru.
    Dari subuh nggak bisa-bisa masuk.
    Selamat pagi Saudaraku.
    Sekedar mengingatkan ini hari Jum’at sudah mandi besar belum? he.. he.

    • Lha…mandi besar ? Nopo BAB wau ndalu ki ?….hiks

  5. Selamat pagi,
    Alhamdulillah bisa hadir dan mengisi daftar hadir, sambil nunggu wedaran kitab.
    Semoga keselamatan dan kebahagiaan dilimpahkan pada poro kadang semua, amiin.

    • Wilujeng enjing….ti’is ih..

  6. Nderek absen enjing..
    Mugi-mugi para sanak kadang padepokan tansah pinaringan
    karahayon dening Gusti Pangeran….

  7. Met pagi PAK SAPAM….

  8. geng enjing….
    nyadhong rontal….

    • Kulo hadir ki Satpam.

      • Assalamu’alaikum, melu Ki Djojo ach…
        Matur nuwun…

        • Melu nginthili neng mburine None

          • ich ikut2 aja…

  9. Istirahat, bar maksi langsung ke poins square ach….

    • ..Ikutan donk….

      • Ki kartoJ pengin point of oval

        • Sanes Ki…tapi point of ompol..hikss

      • Adoh…kalau dari hutan ki Kartoj…
        Baru balik absen lagi, kalau jum’at lumayan istirahat 2 jam

        • Kalo hutan yang lebat memang jauh…tapi kalo hutannya lebat…koyone gak jauh deh…hikss

          • sssttt,…ora parenk menjurus & menjerumus

  10. bali ko mesjid , terus absen

    • Mesawi kulo absenipun teng masjid.

  11. sebenarnya saya baru nyampe hlhlp-45 mbacanya…
    ada yg bersedia mbacain ga sampe 63 ?

    • Kalo mbacain sampe 63 mungkin gak ada…mbuh maneh kalo 69….

      • absent lagi

  12. bledekan sek

    Pak bo mbo
    Pak lo wo
    Pak pi ut

    Opo hayooo….?

    • Pipa Landa

    • Cingkirit bangkiburan

  13. Halo Bogor, ….. kayaknya berkedip-kedip neh!

  14. Sugeng ndalu…

    Isi daftar hadir dulu ah… sinambi menanti cumepaknya wedang teh nan GiNasTel karya nyai tercinta…

    • Ginastel Sekwilda Padat Merayap Tanpa Harapan

      • Pamer paha

  15. Hadu….

    ada lima orang yang hadir, hanya tiga yang nyanggong di gandok 62, tapi kok gak ada yang paraf daftar hadir ya?

    mau wedar rontal…., nunggu sampai daftar hadir terisi 50 saja ah.

    • atau…, nunggu tit …

      • Tit kurang gedhe…TOT wae Pak Lik

      • Sumonggo kemawon P. Satpam.

        Kapan badhe medar, nderek kemawon.. wong sampun ngantuk.
        Pamit rumiyin ah…

  16. Sing manteb nek Ti..tit..to..tot, duoooot.

  17. Sugeng dalu P. Satpam.
    Sugeng dalu Ki Pandanalas.
    Monggo sakerso anggenipun bade medar.
    Paling-paling yo durung biso moco kok.
    Pamit rumiyin.

  18. manut wae karo sing duwe lakon

  19. Permisi,
    Nunut ngisi daftar hadir

  20. sugeng dalu, hadir ikut antrian paling belakang

  21. Matur Suwun …. 065-ipun
    Setitik air membuat sepasang bosa mata melek!

    • maksudnya 066-ipun KALEIII
      MATUR KAMSIAAAAAAAA

    • Sugeng siang Pak De
      Monggo…, pun ngantuk niki, kulo tilem rumiyin

      • MONGGO, SUGENG tilem Paklek, ben kula wae sing jogo gandhok-e

        • Dak rencangi ngrondo

  22. Nuwun PAK SAPAM, saya sudah ngunduh …..

    • Monggo Ki

      • ???? Ki Nona ???

  23. Matur nuwun, senadyan dipentelengi, nanging wong karo mesam mesem yo wani ngunduh.
    Sugeng enjing.
    Langsung bade ngabur.

    • Nyuwun Sewu Ki Honngo..Bilih Pareng nyuwun Pituduh
      wonten pundi inggih cantelan rontal..
      Kulo padosi dereng pinanggih..
      Matur Nuwun sakderenge…

      • hadu…., mesakaken

        niku lho ki, wonten halaman kalih sak ngandapipun gambar ingkang mesam-mesem piyambak.

        • Matur Nuwun Ki Sampun pinanggih..
          Ba’da dhuhur eco lajeng maos rontal sinambi
          ngunjuk kopi..

  24. Assalamu’alaikum, sugeng enjing poro sanak kadang sedoyo, semoga apa yang akan dilaksanakan hari ini mendapat rahmat dari Allah SWT, Amin

    • Slamet esuk uga ya nduk, ………. lha kok esuk2 wis tangi apa ora ngantuk?

      Kesuwun Ki Panji Satrio, esuk2 wis mbungkus wedaran. Njaluk sing gede ngapurane ya mau mbengi ora melu bagadhang, ……. sebabe haduuu kesel banget sedina med klayaban.

      Haduuu, …….

      • @ Ki Truno
        sedina med klayaban

        Nêmbê tindak-tindak Ki, mbok kula diajak, ning sampun klayaban………………..
        He he

        Sugêng énjang Ki.

      • Klayaban positif kok Ki Puna, ….. Ke Padepokan Bangun Artho. Aku kajibah menurunkan ngelmu pecut sayuto artho njlumati kantong bolong, ….. he he he.

        • Weh…ternyoto ki Truno niki konsultan financiil

  25. Tengkyu, p Satpam.

  26. met pagi dan ma kasih

  27. matur nuwun ki

  28. Sugeng enjing…..

    Matur nuwun sampun diparingi setitik pencerahan…

  29. Wooouw, di Palangkaraya ada Cantriknya juga, sedanga aktif lagi. Halo, …..ikao bahanjih!

    • Sing madeg padepokan borneo kuwi nek ra salah jeng Pitaloka

    • Mungkin bliaunya nyalain kompor terus mlecehi kecambah, dadi lali kompore.

      • Lha kalo Ki Pandan kebon jagungnya di mana?
        Oslo, Mountain View, dan Afrika juga kelap-kelip, …… siapa mereka Ki?
        Alangkah indahnya kalo kita bisa tukar menukar berita cuaca dan hama jagung ya Ki Pandan?

        • Ampun ngantos dimirengke anggota dewan lho ki…mangke nggawe usulan benchmarking ttg tanaman jagung ke amrik/eropa
          Jadi inget dulu pernah ada petani padi yg berhasil di Indonesia, trus diminta pemrintah AS utk ngajarin petani2 di sono…tapi petani tsb menolak krn scr goegrafis pasti beda dgn indonesia…
          Coba nek sing ditawarin kuwi anggota dewan…mesthi semrinthil…xixixi

      • Lho yang MV itu apa Pak De Wid ya?

        • Hallo Miss Nona, …….. selamat pagi menjelang siang!

    • Senengnya…
      melihat Ki Truno punya mainan baru
      he he …

      • Ya, …. tapi pada punya mata tidak melihat, ….. pada punya telinga tidak mendenger, ….. pada punya mulut tapi tidak bicara, ….. pada punya hati, ….. tapi hatinya ….. SEMANGAT PAGIII!!!!

        • Tapi, punya tangan dapat mengetik Ki.

  30. Haduuu, …….. kepareng tutup warung dulu.
    Cape deh!

    • Ngomong dewek!

    • Mringis dewek!

    • Mrongos!

    • Astaghfirullah!

      • Hadu…..
        ngapunten Ki Truno
        Pak Satpame kala wau angsal tugas dangir kebon, dados mboten saged ngancani.

        • We lah…panase wentar2 ngene lha koq ndangir kebon tho…
          Kebone tonggo nopo ?

          • Hadu…..

            Ndik tlatah Singosari mboten wonten srengege niki, mulai jam 10 wau malah pun udan deres Pak Lik.
            Hi…., adem….

  31. Wah, Ki Panji Satrio Pamedar ketoknya sedang mbangun Gandok 064 neh, …… kliatan dari sini!

    • sedang ngecet Ki, terus cari gembok supaya Ki Truno tidak bisa masuk sebelum waktunya
      he he …

    • Iya tapi ada 3 pawongan yang ada di situ?

  32. Lha rupanya semua Cantrik antri yel-uyelan di depan gandok 064 yang belum dibuka, dan P Satpamnya njur repot dorong2an sama poro Cantrik, kayak Demonstran ama Polisi, ……… Pantesan gandok 063 wis ditinggal suwung. Haduuu, ….. capeee deh!

  33. Ki Truno dalah Pak Lik koq Hodah-Haduh…ono opo karo2ne ???

  34. Mengingat, ….. dst.
    Menimbang, ….. dst.
    Mendengar, ….. dst.
    Memikir, ……. dst.
    Maka, …..
    Dimohon Ki Panji Satrio segera memutuskan untuk membuka Gandok HLHLP_064, agar supaya kemacetan gegojegan bisa berlangsung kembali, tidak seperti saat ini, …… telah terjadi kemandegan karena, …… gandok 063 yang sudah suwung, …… semua Cantrik sudah Checked Out, …….. kecuali Ki Pandanalas yang memang on duty di gandok itu.

    • Jare nek gandoke suwung iso ditunggoni lelembut ki

  35. lanjut ke gandhok-64 setelah ngundhuh.
    matur nuwun.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: