HLHLP-068

sebelum>>| awal>>| lanjut>>

Laman: 1 2 3 4 5

Telah Terbit on 17 Desember 2010 at 19:00  Comments (142)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/hlhlp-068/trackback/

RSS feed for comments on this post.

142 KomentarTinggalkan komentar

  1. Sugeng dalu.

    • He he he ….

      hampir saja saya tutup kembali, sudah dua jam tidak ada yang nengok gandok baru.

      Sugeng dalu Ki

      • Namung kleresan kemawon Ki. Nembe kemawon nggesangaken laptop lajeng klik ngangsu kawruh, kulo sumerep wonten ingkang nembe online wonten gandok 68. Kulo nginten Pak Satpam badhe mbikak gandok enggal, ee… jebul sanes Pak Satpam nanging Ki Punakawan ingkang rawuh.

  2. Sugêng dalu pårå kadang sutrésna padépokan pêlangisingosari

    • Sugeng dalu 2

  3. Sugeng ndalu ke-3…

  4. sugeng ndalu

  5. SUGENG DALU

  6. peleme arum ndalu

  7. Sugeng dalu 2

  8. sugeng ndalu

  9. Neng nggonku … Ndalu kuwi nek gandul wis kematengen..antara mateng – bosok kuwi jenenge kedalon

    • Nek neng nggonku Pak Lik, dalu niku sing digawe nuthuk paku.

      • Sugeng nuthuk paku…….
        Lho !

        • ha ha ha …

    • Sugeng ndalu Pak Lik

  10. sowan wanci dalu
    para cantrik pada seneng ndalu…
    sugeng dalu Ki

  11. sangsåyå dalu kojahé cantrik sangsåyå “ngawur”,
    mula åjå nganti kêbanjur-banjur
    rontal 069 kudu énggal diwêdar supåyå rêjêkiné sêmpulur

    Siapa yang setuju??

    Harap menandatangani Naskah Kebulatan Tekad [konsep naskah diserahkan kepada ahlinya yaitu Ki Pandanalas, yang memang mahir dalam membuat dan menyusun naskah Kebulatan Tekad]. Månggå Ki.

    Saya nomor 1 punåkawan = sanget setuju

    • saya nomer 2 = setutu sanget

      • halah ngetik we kok ya salah…setuju ki..

    • kulo sampun tilem
      mboten mireng

    • Ngestoaken ki Puno…mangke menawi sampun paripurno anggen kulo meguru dumatheng panjenengan..,ngunduh ilmu sastro-jiwo-asmoro-tanpo-loro-keronto2

  12. Tak tunggu nganti Tit …. 00:001,
    ee … jebule .. lawang mburi wis ora dikunci ….

    Hadu …. lha kok kosong? Jangan-2 pada singitan karo anak-e Ki Kusir …

    Sugeng Juma’at tengah Wengi, nGGer Satpam ….
    ora mireing ya ben …

    • hadu….
      sapa iki sing mbrebegi wong turu
      eh…, Pak De to
      neruske lakon wis, kemulan maneh.

      • Yen bade tilem … salin disit nGGer ….
        Sragam prajurit ojo dadi piyama …..
        he he hee

        • hadu…..
          leyehan terus kebablasen Pak De
          he he ..
          pun tilem malih, monggo

      • Tengak tenguk, lingak linguk, teklak tekluk, kasak kusuk, tunak tunuk,nunggu Satpam padepokan wedar rontal.

        Dengaren ora ono sing nglilir ….

        Mas Trun …
        Lapor, Bang Kulon lagi grimis …
        rondho-2 podo nangis …
        Nunggu tekane si Bathuk Klimis
        Sing seneng obral omongan manis …

        Laporan kedua …
        Kondisi Babelan, terminal bekasi, Bulak Kapal, Rawa Kalong dan Tambun sampai Karawang terkendali.

  13. sugeng enjing

  14. monggo ki satpan kami sudah siap menerima rotal, silahkan diwedar

  15. Lapor ki Satpam Tlatah Tambun berawan sebagian, srengenge isih isin isin . Lontar 067 sampun khatam sing 068 isih diliwet karo Begawan Ismoyo.
    Laporan selesai

    • matur nuwun adbm 068 sanoun kulo unduh ki

      • kulo tenggo hlhlp 069 nipun

        • Kulo antri hlhlp-070
          Matur Suwun ….

    • lapuran kondisi tangerang jam 07.00 (bar tangi turu):
      ngriki nggih sami ki, mendhung ning mboten patos kandel. sok-sok nutupi srengenge, sok-sok mboten. hawane kepenak ngge nglaras.

      nyuwun pamit, ajeng ngedusi manuk riyin, …

  16. marak sebo , melu cacah jiwo

  17. lapor ingkang sampun kulo unduh hlhlp 62, hlhlp 63, hlhlp 64, hlhlp 65, hlhlp 66, hlhlp 67, adbm 68 lan dipun tunggu hlhlp 69

    • sing nomer 68 mpun kula undhuh wiwit gandhok hlhlp dereng dibukak ki, …

      • Kulo angsal supply langsung dari Ki Is ngantos hlhlp-118. Matur Suwun Ki Is. Nyuwun sewu nGGer Satpam … mboten wonten niat nglangkahi ….
        Ki Arema mboten parenk duko. Sesami sederek seperguruan kedah rukun nJih!

        • lho…lho….piye ta iki? kok saling mendahului…

          • Nembe manteg “adji nggedebus,”

          • He…he…he…aji nggedebus-e Ki Rangga mantep tenaaan.

            Hiks…ngantos Ki Samy percados punapa pitados.

          • Eh…, Ki Ismoyo rawuh
            monggo… monggo… Ki
            katuran pinarak (tapi ya pinarak di mana ya)

          • wah…wah lha aku kok wis entuk kiriman saka Ki Ismoyo HLHLP nganti rontal 200…?
            Halah melu nggedabrus…

            ngapunten Ki Satpam, Ki Arema, ki Ismoyo…namung gojek..

  18. Sugeng enjing, Ki Sanak.
    Monggo dilajengaken.
    Kulo pamit bade medal rumiyin, ngantos mbenjing.

    • Iki piye toh. Padha nganggo bayangan semu kabueeh. Ani sing ngelmu kakang mbarep, adi ragil, sedulur papat kelima pancer kenem gaondal gandil kepitu mrijil. Bener bener ngedab ngadabi.

      • Kulo remen sing semu2 abang ki

        • Kulo mboten Ki PA. Mboten nolak

  19. Hadir…!!!

  20. Hadir .. walau kesiangan

  21. Nuwun

    Dengan tiada bermangsud mengogrok-ogrok supaya rontal cêpêt gogrok (padahal ya, hiks). Hanya sekedar memenuhi “instruksi” Ki Panji Satriå Pamêdar, bahwa sêmangkin banyak komên maka sêmangkin cêpêt rontal diwêdar.

    Cumannnn, nah ini ada cumannya. Kalau rontal HLHLP sebagai akhir serial pêlangisingosari sudah habis diwêdar semuanya (kurang lebih dua atau tiga bulan lagi), njur trusss ngapain???. Nggak mungkin ngaplo khan.

    Karena dari kesemuanya itu, yang terpenting adalah jalinan silaturahmi yang sêmangkin erat, tetap dijaga agar tidak putus.

    Bermula dari kegemaran yang sama akan cerita berbasis sejarah kuno Nusantara karya Ki Dalang SH Mintardja, lalu ada keinginan untuk nginguk padépokan pêlangisingosari ini, mblayu….., nginguk maning, njur uluk salam, ada yang menyapa, senyum yang diwakili gambar-gambar loêtjoê; lalu kemudian kita menerima (yang pasti rontal, setelah diogrok-ogrok, dioyak, tapi njur disembunyiken dan nggolètiné angèl pisan, sambil nulis ‘matur nuwun’, ‘kêsuwun’, atau ‘kamsiaaaaa’) dan memberi sesuatu yang bermanfaat.

    Kita memperoleh banyak ilmu lan ngèlmu (maknanya: angèl kêtêmu), dan kesemuanya diperoleh dengan gratis..tis…tis……dan…..

    Raga yang tetap berada di bumi di dunia nyata meski fana, dan hanya “jiwa” saja yang melayang-layang di dunia maya dan saling menyapa, maka pêrgojêgan terjadi yang berlanjut terus dan berumur panjang.

    Nah, bagaimana kelanjutan padepokan kita ini ? Mudah-mudahan yang mbaurekså padépokan pêlangisingosari (Ki Ismoyo, Ki Arema dan semua punggåwå wabil-khusus Ki Panji Satriå Pamêdar sudah punya rencana besar. Insya Allah.

    Nuwun

    punåkawan

    • Karya SHM sudah habis Ki, karena seri yang lain sudah diwedar di gagakseta.
      Belum tahu, apa ang harus kita lakukan.
      Paling yang menata-ulang supaya jika ada yang berkunjung di padepokan lagi tidak semakin kumuh, tetapi tambah asri.
      Biar Ki Ismoyo dan Ki Arema nanti yang menentukan, syukur kalau bisa kontak dengan Nyi Seno (ADBM) dan Ki Gede (ADBM) apa lagi yang bisa dilakukan.

      • Yang belum dilaunching tinggal “Yang Terasing (13 episode)” ya Ki?

        • Sampun wonten *.lit file-nya ki.
          Engkang dereng diwedar nJih namung setunggal,
          “Kicau Burung Menjelang Senja.” Sae puuollll nangin rontal-e termasuk langka.

  22. Coba ki sanak perhatekne.

    Ki Is leh dokok tulisan pelangisingosari, kok ya di bokongnya neng geulis…ayak-ayak wae Ki Is.

    • Ha ha ha …
      Memang jeli Ki Djoko ini

  23. ha ha ha maunya ki djoko yang disitu

  24. Sugeng sonten…..

    sore yang cerah sekali…. tapi akan lebih cerah lagi kalo ada gogrokan rontal…

    Mboten niat ngogrok-ogrok lho P. Satpam, namung curhat kemawon kok

    • Tugas ngogrok-2 biar diteruskan oleh kI Tole … saja. Wis giliranku ngliyep ….

      • lho…
        jangan-jangan Pak De Wid nglindur ini
        jam gini kok durung sare

      • Aku dak melu dines ngliyep…ben klebus

      • Lhaa… kan kulo namung curhat tho Pak Dhe, mboten wantun ngogrok-ogrok.

        Ajrih manawi P. Satpam duko, trus rontal-rontal dibalangke, kan bingung mangke anggenipun badhe nyinau….

  25. Haduuu, ……… sangsoyo siang sangsoyo sore.
    Rontal : Ron = daun, Tal = Tales. Godong tales digawe buntil, ………. duuuuh enakke. Luwih enak disambit 068, …… malam minggu kelabunya Ki Pandan jadi indah.
    Matur nuwun Ki Pan Sat Pam!

    • Salahku opo dosaku opo
      Kowe lungo nggandeng prio liyo
      Aku ra nyongko lan ra ngiro
      Jebul atimu ra koyo ayumu

      Malem minggu nelongso
      Ora ono sing digowo
      Opo mergo aku wis tuwo
      Ora ono mentrik sing moro

    • Jeneng siro ora salah ora luput,
      Nek jeneng siro luput,
      Panggonanmu neng kunjoro,
      Sing salah rego jagung munggah mudun,
      Nek lagi paceklik, rego jagung mundah,
      Nek lagi panen royo, rego jagung mudun.

      Koyo crito Indeks Rego Saham,
      Jare wong pinter,
      Indeks rego saham munggah mudun meloni rok-e wanito,
      Yen rok-e wanito munggah,
      Reregan saham munggah,
      Indeks rego saham mesti munggah,
      Yen rok-e wanito mudun,
      Reregan saham mudun,
      Indeks rego saham yo mesti mudun.

      Yo wis, …..
      Ojo takon kenangopo,
      Jawabane yo ora ono.
      Klilan!

      • Rego gedang nunggah mudun
        Rego kacang ndlesep terus

  26. Alhamdulillah, makin komplit. Apa lagi jika Ki Lazuardi, yang tahu kepangkatan para punggawa Pdls, seperti Ki Widura ternyata pangkatnya Rangga, kerso menambahkan di daftar berikut ini. Kalo Ki Truno mpun jelas Pangon Wedus.

    A. Sabrang Kulon
    1. Ki Ismoyo, Tanjung Pinang
    2. Ki Pandanalas, Pekan Baru
    3. Ni Wie, Pekanbaru.
    4. Ki Waskita, Pekanbaru
    5. Lare Dusun, Batam
    6. Ki Drana, Belitang, Sumatera Selatan
    7. Ki Bancak, Padang
    8. Ki Sutajia, Pekan Baru (ed P. Satpam)

    B. Bang Kulon :
    9. Ki Sukra, Jakarta
    10. Ki Banuaji, Jakarta
    11. Ki Bayuaji, Jakarta
    12. Punakawan Bayuaji, Jakarta
    13. Ki T Mulyono, Jakarta
    14. Ki Zacky, Jakarta
    15. Ki Donoloyo, Jakarta
    16. Ki Mas Ngabehi Ngalor Ngidul, Jakarta
    17. Ki Setra, Cakung, Jakarta
    18. Ki Djojo’s, Tambun, Bekasi
    19. Ki Lazuardi, Bekasi
    20. Ki Truno Podang, Bekasi
    21. Ki TolE, Bekasi
    22. Ki Bitting, Bekasi
    23. Ki Jokowono, Bekasi (asli Gunung Kidul)
    24. Miss Nona, Bogor
    25. Ki Emprith, Citeureup –Bogor
    26. Ki Kompor, Cipondoh-Tangerang
    27. Ki Sukasarana, Tangerang
    28. Ki Mukidi, Tangerang
    29. Ki Wiek, mBandung
    30. Ki Sastro, Bandung
    31. Ki Honggopati, Cilegon
    32. Ki Lurah, Cimahi (ed P. Satpam)

    C. Bang Tengah
    33. Ni Ken Padmi, Daerah Istimewa Yogyakarta
    34. Ki Goenas, Jogyakarta
    35. Cantrik Anyaran, Magelang or DI Jogjakarta
    36. Ki Iban, Jogyakarta
    37. Ki Arga, Jogyakarta
    38. Ki Kombor, Sleman
    39. Ki Truno Prenjak, Semarang
    40. Ki SAS (Sabung Ayam Sari) Semarang
    41. mBah (Tentara) Pakis, Purworejo (Kedu)
    42. Ki Glagah merah, Sukoharjo, Jawa Tengah (ed P. Satpam)

    D. Bang Wetan
    43. Ki Arema, Malang
    44. Ki Panji Satrio Pamedar
    45. Ki Ayasdewe, Malang (ed P. Satpam)
    46. Ki Jogotirto, Malang
    47. Ki Saba Lintang, Padepokan Biru, SuHat, Malang
    48. Ki Kartoyudho, Suroboyo rek
    49. Ki Budi Parasojo, Surabaya (asli Nganjuk)
    50. Ki Samy, Banyuwangi
    51. Ki Gembleh, Sidoarjo
    52. Ni Nunik, Sidoarjo (asli Ngawi) (ed P. Satpam)
    53. Ki Menggung Yudha Pramana, Malang

    E. Sabrang Lor
    54. Sarsijem, Samarinda
    55. Ki Sanggabuana, Pangkalan Bun, Kotawaringin Barat.

    F. Monco Nagari
    56. Ki Widura, LA-USA
    57. Ki Telik Sandi, Mountain View, USA.
    58. Ki Guendhut, East Coast, USA.
    59. Nyi Ki Laskar Sabrang Lor, Melaka Tengah, Malaysia
    60. Ki Hiku, Melaka, Malaysia
    61. Ki Sunda, Ho Chi Min City, Vietnam
    62. Ki Anatram, New Zaeland
    63. Nyi Pitaloka, nomaden: kadang-kadang di Gunungkidul, kadang di Penang, kadang di Dubai, kadang di Texas…
    64. Nyi Dewi Kangsuzi, Singapore – palembang (ed P. Satpam)
    YANG BELUM CONFIRM :
    1. Ki Richy
    2. Ki Rakai San
    3. Ki Jabriik
    4. Ki Pallawa
    5. Nyi Dwani
    6. Ki Gembul
    7. Ki Amat
    8. Ki Jayaraga
    9. Nyi/Ni Sekar Mirah
    10. Ki Segoro Mas
    11. Ki Gayus
    12. Ki Damel

    • ndaftar Pak Dhe wonten teng cimahi

      • 11. Ki Gayus
        Nomer sewelas meniko tiang Bulak Kapal, Bekasi Ki. Tanggane Ki Truno kalih Ki Djojosm. Asma liyane Ki SabaCipinang …..

        Wis tak nDelik disit…..

        • He he he …

          • Mboten saged sare nGGer?

      • Kembar dampit-e Ni Ken Padmi sing jenege Ki Kon Padmo dereng didaftar …..

    • Lha iya, …… Lurahe bisa kelalen ya. Nyuwun pangapuntn Ki Lurah, ….. boten kejarag, lha wong pancen Menungsa niku nggone kelalen.
      Hapuntenkeun abdi Ki Lurah!

    • Ana maning sing kelalen jajal, …….. Ki Agus Sedayu. Ning pancen panjenengane ora Nyantrik nang Padepokan Pdls, ….. beliau tamatan Padepokan ADBM, dengan predikat Cum Laud, …. dadi langsung mBegawan.

      • heheheheh,,,,,,,,,,

      • Ki Sutojio ugi dereng kedaftar Ki Truno, kadosipun panjenenganipun njih asring rawuh.

        • Ki sutoijo teng Pekanbaru ki

          • Lha kok dados ijo to Ki Pandan?

        • Nggih matur nuwun, ….. mugi2 Ki Sutajio keduten nggih dipun timbali Ki Arga!

    • Hadu…
      P Satpam lan Ki Ayasdewe mboten sami, pawonganipun pitambak-piyambak.

    • Panjang daftar-ipun ngih, semangke yen sampun tancep kayonipun carios SHM monggo tho dhipun terusaken carios sanesipun…

  27. tilik gandhok..mbok menawa ana sawatan rontal..
    sugeng sonten meh dalu Ki

    matur nuwun rontalipun…

  28. cihuiiiii……ada gandhok, ada rontal….
    Terenyuh juga membaca komennya Ki Puna, kemana kita setelah ini ??. Tapi teringat nasehat Ki Rangga Widura dari Lenteng Agung, hidup ini INDAH dan jangan dibuat SUSAH.
    Kamsia untuk semua dan segalanya.nyungsep lagi ach…nunggu rontal dicantol….bleb…bleb…bleb

  29. bludas bludus, mlebu metu, klak klik, bak-e pancen rung cumantel

  30. Nge-klik ngangsu kawruh ada tulisan : https://pelangisingosari.wordpress.com/Harjowigeno.

    Nyuwun pirso Pak Satpam, ingkang asmanipun Harjowigeno meniko sinten njih? Mangke gek asmo asli Pak Satpam piyambak.

    Maturnuwun.

    • menapa leres isinipun: … Maaf, tidak ada tulisan yang memenuhi kriteria Anda. ??

      • Leres Ki.

        • Sugeng dalu Ki SukaS tuwin Ki Arga,
          dangu mBoten pinanggih, harak sami wilujeng to Ki ?

          • pangestunipun ki.
            malem minggu nengga wedharan sinambi ngaskus. dangu-dangu lha kok mbliyut, …
            mangga, dipun sekecakkaken.

          • Pangestunipun Ki Gembleh manggih wilujeng. Jawah-jawah mekaten sekecanipun maos HLHLP-068, nanging sajakipun Pak Satpam nembe malem minggon meniko dados kesupen medar.

    • anick.wordpress.com
      sangnanang.dagdigdug.com
      sulastama.wordpress.com
      playground.christanto.web.id/ngangsu-kawruh-sing-salah-seleh

  31. Sakumpami (namung sakupami lho Ki Ajar pak Satpam)
    ngenjang dalu Garuda saged mimpang malih, menapa rontal badhe dipun ropel ?

    mangsude diropel 068 lan 069, lha ingkang 070 kangge bonus kemenangan.

    he…he…he…
    kalau bisa begitu, kenapa dipersulit ?

    • menawi mBoten elok dene sedinten kok badhe medhar tigang rontal, lha ingkang 068 saged dipun cicil sak menika kemawon Ki Ajar.
      gampil to…..?

      • prayogi mekaten ki, dinten menika kantun etangan jam lan menit. mangke lingsir dalu saget saged dipun lajengaken bikakan gandhok enggal.

      • kemungkinan jawaban yang akan muncul :

        1. Aku ora krungu, wis turu.
        2. Wedi yen dijewer Ki Is lan Ki Seno.
        3. Saran di atas memang bagus, ya wis lah tak cantholke saiki bae.

    • sssssssetuju …

  32. “sebut namamu, sebelum terkubur ditanah ini”, berkata lelaki brewok dengan garangnya.

    “Asmani kula Ki Harjowigeno”

    “Bohong, nama itu kelewat bagus untuk seorang seperti engkau”, kembali lelaki brewok ini berkata sembari bertolak pinggang.

    “terserah mau percaya atau tidak, itulah namaku”, berkata Ki Panji satrio Pewedar sambil menggaruk kepalanya yang tidak gatal.

    “sebenarnya apa sich maumu ?”, berkata Ki Panji.

    “gue merasa dilupain”, berkata lelaki brewok dengan mata melotot.

    “siapa yang melupakan kisanak ?”, berkerut kening Ki Panji Satrio Pawedar memandang lelaki brewok dan bringas menghadang perjalanannya.

    “Ki Trono Podang”, berkata lelaki brewok dengan kerasnya.

    “ingsun sekarang mengerti,ternyata sampean lupa disensus sama Ki Trono Podang”, berkata Ki Panji sambil mengusap janggutnya yang cuma tiga lembar.

    “omong-omong, asmanipun sinten ??”, bertanya Paklek Satpam

    “Ki Anoman !!”

    • Ki Panji Ajar pak Satpam langsung geleng2 kepala sambil unjal ambegan, dengan sareh berkata :

      -” Ki Anoman, yang pernah ngata ngatain Ki Arema ?
      Dia kan udah dijulukin Kethek Ogleng to ?
      Nggak lah Ki Kompor, daripade ngusulin name die, mendingan aye ngedaftarin sohib kental aye nyang namanye Ki BUKANSMS nyang rumahnye ade di daerah ngGRESIK. “-

      • Matur nuwun, bukan SMS sampun kulo lebetaken kitab padhepokan.

  33. weleh ….. weleh

    • Sugeng dalu Ki Damel,
      sampun dangu nemBe rawuh malih Ki ?
      sumangga kula aturi enggal ngisi sensusan Ki TruPod,
      wara-wara-nipun, menawi wonten tigang Cantrik ingkang ngisi sensusan, bonus wedharan rontal lho.

      • akhirnya gogrog juga ki, …
        matur nuwun para bebahu, …

  34. Matur nuwun.

  35. P.Satpam, halaman 42-43 rontal 68 kok setengah, apa bisa discan ulang ?

    • Mohon maaf, keliru yang diupload
      mohon bersabar.

      • Hadu .. hlhlp-069 terlanjur nempel ….
        Biar saja nGGer … jangan dithethel …

        hlhlp-068 ditaruh diatasnya kemawon …

      • 42 ama 43 ???, selama ini cuma sampe 41 ?
        Wah…jangan-jangan Paklek pilih-pilih kasih nich…….

      • Sudah direvisi … Matur nuwun.

  36. Ki Truno Podang, beberapa cantrik ADBM sudah pada nggak kelihatan ya?? (Ki Patih lowo ijo, Ki Kontos Wedul, Ki Terangguk-angguk, Ki Lateung…. yang suka bikin “panas” Gandhok )he..he…he… ato sudah pada “salin asmo”???

    • Monggo ingkang rumaos kagungan asmo kados pangandikanipun Ki MT Pakis, ….. kulo aturi lapor diri (SKLD=Surat Keterangan Lopor Diri), …. hiks.

  37. saur……saur…….
    sepi jemplink…….nyelem lagi ach…bleb..bleb..bleb

  38. SEMAR NGEJAWANTAH – CIPTA RASA KARSA

    Ing sawijining dina Tono lan Noto anduweni pepinginan tetepungan karo Kaki Semar dhanyange tanah Jawa, kanggo nyengkuyung rencana kuwi Noto wis laku tirakat kang ora entheng yaiku nyuda mangan lan turu, ananging sing tirakatan gur Noto, lha Tono malah enak2an mangan turu, pancen dhasar tukang mangan lan turu. Pas dina candhake, nom noman loro kuwi banjur sila methekel lan tangane gandhengan, Noto kethok tumemen anggone ning cipta sanajan Tono mung gur iso merem karo ngalamun diajengNgatemi. Mangkono Tono isih kepenak penake ngalamun Ngatemi, ujug2 sukmane krasa ditarik lan mabur tumuju cahya putih banjur mebu ing sakjerone cahya kuwi. Noto sing bareng2 ngoncat sukmane karo dheweke banjur ngomong “kowe ojo wedi, awake dhewe lagi tumuju ing ngalam Sunyaruri papan dhununge mbah Kaki Semar” banjur kalorone sukmane nom2an mau weruh wong tuwa lemu kang wis ketok sepuh banget lungguh ing dhuwure watu gedhene sak lemari, banjur kalorone marani tumuju marang wong tuwa kasebut lan lungguh banjur uluk salam

    Noto : “salam taklim katur dumatheng mbah kaki Semar, mugi2 tansah diparingi karahayon lan karaharjan”

    Semar : “weee lhadalah wong tuwa elek kaya aku ketekan putra wayah, ana apa anggerku cah bagus, ketoke ana babagan kang wigati saengga sudi nekani pepundhene nang kene iki”

    Noto : “injih leres mekaten mbah, kawula lan sedherek kembar kula namung badhe silaturahim lan nyuwun pepadhang babagan gesang ing ngalam mayapada supados slamet donya lan ing ngalam kalanggengan”

    Semar : “yoh nek ngono tak tampa anggonmu ngabekti marang pepundhenmu iki, saiki sira kalorone arep takon babagan apa cah bagus?”

    Tono : “anu mbah….buleh nggak nanya nomer togel….eh iya nggo basa jawa ding….anu mbah aku duwe kekarepan ben sugih cepet ora nganggo suwe, kepenake nganggo aji2 apa ya mbah, nek iso njenengan mbok menehi aku lan sedulurku iki ngelmu sing uammpuh lan tokcer bin cespleng…”

    Noto : “huuusss ojo kuwanen kowe, dijaga anggonmu le omong, eling Ton ning ngarepmu kuwi pepundhene tanah Jowo sing ngemong para ratu ing tanah Jowo iki”

    Tono : “lha luputku apa? lha wong rak yo padha nek matur karo simbahe dhewe to? lha karo simbah ki aku ra tahu basa je…hihihihi…rak nggih mekaten to mbah kaki?”

    Semar : “heheheheheh…..bener kandhamu cah bagus, kowe ora usah sungkan marang pepundhenmu iki, amarga aku luwih seneng marang putra wayahku sing ora basa nanging asring tilik marang leluhure tinimbang sing basane mlipit ananging gur tilik leluhure utawa wong tuwane gur setahun sepisan kuwi ya pas riyaya wae….o iya ngger sapa jenengmu?”

    Noto : “kula Noto mbah, lha kembaran kula niki naminipun Tono, kawula tuwin Tono nyuwung agunging pangaksami bilih anggenipun kula mriki namung damel simbah mboten sekeca dumatheng manah amargi tutur kula ugi Tono mboten ngangge unggah ungguh lan sembrono dumatheng simbah”

    Semar : “ora papa ngger, wis ditiliki putra waya wae aku wis seneng, saiki sira arep takon apa? muga2 aku isa menehi pepadhang”

    Noto : “menika mbah, gesang ing ngalam donya menika betah sangu ingkang cekap kangge dibekta ing ngalam kalanggengan, lha kula lan Tono badhe nyuwun pepadhang dumatheng simbah, sangunipun menika napa? napa nggih namung cekap ngibadah ananging ngibadah kula taksih rumaos kirang lan dereng cekap”

    Semar : “oalaaah ngono ta? yoh nek ngono tak wenehi pitutur muga2 isa ditampa kanthi manah kang jembar…..ngene ya ngger, ngibadah kuwi namung sak jabane kulit, dadi anggonmu sholat, pasa, lan liya2ne sing kok lakoni ing agama sing kok rasuk kuwi uger sarana supaya sira enggal2 ketemu Gustimu, agama ageming aji, kuwi anduweni arti agama utawa dharma kudu dirumat kaya dene klambi, klambi kuwi tegese sing dienggo sarana kanggo nutupi kulit, dadi klambimu kuwi iso kok apiki sak apik apike ananging isine ya kuwi awakmu tetep wae ajeg amarga anggonmu ngibadah ora khusyuk utawa ora nganggo ning cipta”

    Noto : “lajeng kados pundi mbah supados ngibadah menika saget khusyuk?”

    Semar : “ngene ya ngger, kabeh kuwi aseline ora cukup namung cipta wae, nanging ya butuh rasa lan karsa, aku precaya sira wis khusyuk anggone ngibadah sacara cipta, nanging uga durung mesthi isa khusyuk sacara rasa lan karsa”

    Tono : “sik..sik…mbah sing jenenge cipta, rasa lan karsa kuwi tegese apa mbah?, jan jane aku ya tahu krungu saka panjlentrehane si Noto nanging durung patiha dong dadi malah blong….hihihihi”

    Semar : “cipta kuwi kaya dene sila methekel kaya sing kok lakoni ben isa mlebu ing ngalam kene, cipta kuwi kaya dene ngelmu aji aji, dadi gampange cipta kuwi “nggambar” ing pikiran lan anduweni daya, punjere cipta kuwi mapane ana ing antarane alis tengen lan kiwa, kuwi mau panjlentrehan cipta sacara gampang”

    Noto : “menawi mekaten, menapa wonten sesambungane antawis cipta lan rasa lan ugi karsa?”

    Semar : “mengko siki angger, aja kesusu, sing wigati cobanen pituturku iki dirasakake kanthi manahmu sing paling jero ben isa mudheng, lha saiki tegese rahsa kuwi rasa pangrasa, contone menawa sira dilarani karo uwong liya terus kepiye atimu ngger?”

    Tono : “waduh nek kuwi uwonge wis tak mutilasi ben kapok”

    Noto : “menawi manut ingkang kula raosaken nggih lara manah kula mbah, nanging mboten ngangge rasa kepingin mutilasi kados Tono”

    Semar : “heheheheh, kuwi namung tataran rasa thok dudu rasa pangrasa, rahsa utawi rasa pangrasa iku rasa sakjerone rasa, rasa ing tataran kulit ya kaya sing di rasakke Tono kepingin mutilasi, ananging kuwi uger isih nang kulit utawa nganggo caramu yaiku “emosi sesaat” ingkang jumbuh namung sedhilit, rahsa sakbenere iku jumbuhe terus ana ing sakjerone atimu amarga sliramu wing mudheng sing dikarepke sing gawe urip”

    Tono : “ih simbah lebay deh….pake bahasa yg gaul dikit napa mbah? maksud loch gimana? eh…..nganggo basa jawa ding…hihihihi…kepiye maksude mbah, aku ki wong bodho je dadi ora dong”

    Semar : “heheheheh…ora papa ngger nganggo basa sak senengmu, simbah ya seneng gojek lho….heheheheh….menawa nganggo basa sing gampang rahsa iku hakekat, srana kanggo ben isa ngrasakake sing jenenge rahsa iku butuh sing jenenge “pengorbanan”, lha apa sing dikorbanke? ya awakmu dhewe lan uripmu sing sedhilit, dadi tegese kanggo nggayuh rahsa sejati kuwi ora gampang, contone, ana uwong kang sikile tugel lan dadi buntung amarga katemah cilaka ing dalan keplindes mobil, lha saka sikil buntung kuwi dheweke dadi asring nyepi dhewe ana ing kamar maneges dumatheng Gusti, suwi saka suwi dheweke mudheng kena apa kok sikile buntung lan nggawe sikil gaweyan kanggo nulungi wong buntung liyane, iki sing jenenge mudheng apa sing dikarepke gawe urip lan iki mau sing diarani rahsa”

    Noto : “menika ingkang dipun criyosaken simbah rak nggih rahsa ingkang awrat utawi betah pangorbanan ingkang ageng, menawi conto rahsa ingkang entheng kepripun mbah?”

    Semar : “heheheheh…bener sing dadi pangujarmu ngger, conto rahsa ingkang gampang yaiku menawa sira dilarani atine karo uwong liya, menawa atimu isa tatag lan sabar sukur2 ndongakke kabecikan marang uwong sing nglarani mau tegese sira wis jumbuh rahsane, dadi rahsa iku ya gampang ya angel, gampang menawa sira naduweni kaweruhan kang sarwa apik, angel menawa kaweruhan sira sarwa ala”

    Tono : “lha nek ngono ben tak buntungi wae tangan lan sikilku ben isa nggayuh rahsa sing gedhe, rak ngono to mbah….hihihihihi”

    Semar : “ora ngono kuwi tegese angger cah bagus, contoku kuwi menawa sira entuk pacoban, kamangka pacoban kuwi anugrah saka Gusti supaya isa nggayuh rasa pangrasa kang sakbenere, sira kudu ngerti pacoban kuwi isa arupa bebendhu lan kamulyan, pacoban arupa kamulyan iku luwih angel luluse tinimbang kang awujud bebendhu, pramila simbah dhek jaman kabuyutan mbiyen ngripta maneka werna lelaku awujud tapa ngeli, tapa pendhem, tapa ngalong lan sak panunggale, tapa ngeli tegese urip iku kudu isa melu lakune banyu bening kaline awake dhewe, kabeh banyu bening iku tumuju samuderaning ngelmune Gusti, tapa pendhem duwe teges urip iku aja lali marang asale, amarga asale manungsa saka lemah lan kudune ya nyawiji karo asale mau kasebut, uga lemah iku dhununge ana ngisor anduweni teges menungsa kudhu duwe watak andhap asor, tapa ngalong tegese manungsa iku uripe gumantung marang wit panguripan, wit panguripan iku asale saka wetan utawa wiwitan, wiwitan iku kang diarani sing paling wiwit saka urip yaiku Gusti, iki kang diarani sangkan paraning dumadi”

    Noto : “lajeng menawi sakniki kok kathah ingkang lelaku tapa tapa ingkang dijlentrehaken simbah namung kangge nggayuh ngelmu kasekten, menika luput napa mboten mbah?”

    Semar : “aku ora isa ngarani iki bener kae luput, amarga kabeh kuwi gumantung marang niyate, jaman mbiyen simbah ngripta lelaku lelaku mau niyate kanggo nyedhakake marang Gusti, amarga lelaku sing tak jlentrehake mau wis klebu sing diarani olah cipta lan rahsa, cipta wening pikiran lan rahsa ngrasakake abote laku kanthi manah kang tatag lan sabar uga sukur, menawa sira isa nggathukake cipta wening lan rahsa kanthi sampurna, sira patut sinebut lelananging jagat kaya dene Arjuna”

    Tono : “hihihi…lelananging jagat….hmmm…ketoke aku wis memper karo Arjuna….muga2 mripate Ngatemi delok aku kaya delok Arjuna…..lha terus sing diarani karsa iku apa mbah?”

    Semar : “karsa iku tumindhak utawa isa sinebut kekarepan, kekarepan kang ditindhakake iku kang diarani karsa, menawa ing jagat pewayangan karsa iku maujud ing wayang Werkudara, nalika Sembadra kepingin nurunake ratu saka Arjuna, Sembadra banjur adus ing kali Serayu utawa sir rahayu kang tuke saka tuk Bimalukar ing Dieng kana, Sembadra kang ngandhut cipta rahsane Arjuna banjur di adusi nganggo karsane Werkudara yaiku kali Serayu lan mangkono lair jabang bayine diarani Abimanyu utawa Bimanyu utawa anake Bima”

    Tono : “waduh dadi Sembadra selingkuh karo Bima…..nek aku dadi Arjuna iso tak mutilasi si Bima sanajan kangmas ku dhewe…..”

    Semar : “iki dudu ngrembug babagan perkara urip menungsa, elinga ngger, wayang iku pralambang watak2 ing sakjeroning manungsa, dadi Abimanyu iku pralambang cipta, rahsa lan karsane pendhawa senajan Abimanyu gugur ing Barathayudha nanging nurunake ratu kang asmane Parikesit”

    Noto : “banjur menapa sebatanipun gumolonge cipta rahsa lan karsa menika mbah”

    Semar : “cipta rahsa lan karsa dadi siji iku kang sinebut Triwikrama, Prabu Kresa Triwikrama dadi buta, Prabu Puntadewa triwikrama ya dadi buta kang asmane dewa Amral, namung simbah kang triwikrama dadi dewa amarga simbah iki pralambang bathok bolu isi madu tegese sanajan ala nanging duwe isi kabecikan kang sakbenere, mula ta ngger sak becik becike uripmu kuwi bisaa migunani marang wong liya, sira isa duwe watak kaya dewa nanging menawa ora isa ngejawantah watakmu kuwi mila menawa sira Triwikrama malah dadi buta”

    Noto : “kula mangertos mbah, lajeng pawujudipun triwikrama menika kangge tiyang limrah menika napa mbah?”

    Semar : “Triwikrama kang awujud buta utawa dewa iku uger ana ing pewayangan ngger, sing baku Triwikrama iku malah ora ana apa apa, sejatine ora ana apa apa, ora ana wujud lan sejatine Gusti iku ora ana”

    Tono : “lho kok simbah ngomong “sejatine Gusti iku ora ana” simbah mengko dicap kapir lho karo MUI….hihihihi”

    Semar : “heheheheheh…..MUI iku urusane menungsa ing mayapada, ing Sunyaruri kene wis ora urusan karo babagan kapir utawa kapiran…sing tak karepke saka ukara “sejatine Gusti iku ora ana” ya Gusti miturut anggepanmu dhewe, ing ngalam sunyaruri kene duwe ateges awang uwung, ning no utawi neng ning nung nang, wewujudan wong tuwa elek lungguh nang watu ing ngarepmu iki uger wujud panganggepmu dhewe ngger, Semar iku tegese samar samar utawa antara ana lan ora, ana yen dianggep ana, ora yen dianggep ora ana, sejatine iku ora ana apa apa, sing ana sing kandha “ora ana apa apa”, iki kang sinebut murwa kala, murwa kandha, murwa kala tegese mardhika saka “pakunjaran” wektu/kala, murwa kandha tegese tembung sak dhuwure tembung yaiku ora ana tembung. Dadi Gusti iku uger sebutane cara manungsa, asline Gusti kang sejati iku dudu penganggepe manungsa, Gusti ya Gusti kang tan kena kinaya ngapa. Kabeh mau kuwi isa kok rasakake nalika sira Triwikrama utawa gumolonge cipta, rahsa lan karsa”

    Tono : “wah dadi simbah ki ora ana to? waduh tiwas gentur tapa dadi buta mangan turu ya malah pungkasane nemu sing ora ana”

    Semar : “heheheheheh….angger cah bagus Tono, sira iku asline ganteng ora elek kaya buta, sira rumangsa buta iku rak panganggepmu dhewe, aku seneng marang sira amarga sira omonge cablaka apa anane ora ana kang disingkeri, sing dadi pepundhene tanah Jawa ya sing dadi pamomong para ratu iku sakjane ya gumolonge cipta rahsa lan karsa utawa Triwikrama, panganggepe manungsa ing tanah Jawa saiki pepundhene mawujud wong tuwa wungkuk, elek, lemu kang arane Semar, elinga ngger Semar sejati kuwi ora ana apa apa, mula sira aja precaya ngono wae marang kang ngaku ngaku titisane Semar utawa kerawuhan Semar”

    Noto : “sendika dhawuh mbah, kula lan Tono insya Allah nglakoni napa kang dadi pituture mbah kaki Semar, lajeng napa pitutur kang pungkasan mliginipun kangge kula lan Tono?”

    Semar : “kanggo Tono, ngger atimu kuwi apik, omongmu cablaka apa anane, sanajan sira ora isa wening cipta kanthi apik nanging sira anduweni kaluwihan isa maca pralambang pralambang kanthi trawaca, mula iku dadi kanugrahanmu, menawa sira sukur marang kanugrahanmu mila sira isa nggayuh kang sira karepke kanthi cara kang sira ora isa bedhek. Lan kanggo sira Noto, sira uga duwe kanugrahan kang padha karo sedulurmu Tono, ananging sira isa wening cipta kanthi apik mila sira kudu luwih akeh rasa sukure supaya sira slamet anggone lumampah ing ngalam mayapada, pawelingku “kaluwihanmu kudu ndadekake lan tumuju marang kang sejati lan sejati kang duwe kaluwihan utawa Jatikluwih. (sumber KangTono).

  39. Suwun Ki, sampun ngundhuh.

  40. Sugeng Enjang….
    Matur nuwun Sam Satpam, ngunduh nggo sarapan

  41. Matur nuwun Ki Satpam, lontaripun sampun kulo unduh

  42. Sugeng enjing…

    Matur nuwun, rontal 68 sampun kaunduh. Mugi2 mangke dalu Indonesia saestu mlebet final, dados wonten harapan rontal 69 gogrok minangka hadiah… hehehe

  43. udan grimis rebu wengi malem kemis
    aku nangis atiku koyo diiris2
    mergo kowe jebul mung lamis
    ninggal lungo nggandeng prio necis..

    • Minggu esuk mendung gerimis,
      Minggu wengi nonton bal-balan,
      Aja nunggoni sing digandeng prio necis,
      Mendingan nonton bal-balan.

      • minggu awan tenguk-tenguk
        sinambi nunggu final bal2an
        tinimbang tenguk2
        mending nunggu bal2an

      • Thengak thenguk nunggu bal-balan,
        Bal-e ana 69 cacahe,
        Lha kok prio necis melu bal-balan,
        Kenyo ayu dadi kiper dadakan.

      • Ini MADING PUISI

  44. Siap2 nompo bonus…syarate timnas mlebu final…
    (Mbok gandhok anyare dibukak tho Lik)

    hiksss…siyap bukak langsung nggogroki…kuwi nek podho sarujuk

    • Sarujuk supados sami nggogroki nopo ngogroki Ki Panji?

      • keokeokeo…..mugio Pak Like mboten duko…(biasane sih speechless..no comment)

        setunggal maleh ki Truno, cantrik sing nembe ngupadi dununge cleopatra, ki Alghor)

        • Jelas sarujuk tha….. lho ditawari gendhuk anyar karo rontal-e pisan .. ya aku mung iso MATUR SUWUN .. hlhlp-69 memang mak nyus….

        • Setunggal malih … Ki Manahan sing pedamelane gawe dokar ndik Jejer Kauman …. nJih mboten nate muncul …

          • Jika timnas Garuda mrantasi philipina lagi, kemungkinan bonus pasti sudah diatur Ki Arema…..he he he.

          • Ngestoaken Ki

            Sampun angsal panah sendaren ugi saking Ki Arema.

          • Kulo daftar bonun nggih, …. wah bakal lek-lekan nemenin Miss Nona neh!

    • Lha nggih sarujuk tho.. Sukur2 jumlah gogrokane cocok kaliyan skor akhir.. Ning dudu 0-0

      • Ki Truno,
        saya coba hubungi Nyi Dewi KZ, dibawah ini saya kutip balasan e-mail Nyi Dewi :

        “ku di Dunearn Road, S’pore, bila pulang ku di Palembang….hihi sensus yee”

        Beliau ada di 2 negara (Indonesia & Singapura)

      • Matur Nuwun Pa’De!

  45. sarujuk pakde

  46. Hadu….

    sepi banget to, mek ana siji sing lagi sendeku maca rontal hlhlp jilid 7.

    Arep buka gandok gak sido. Mengko wae ah, bakda Isya’

    • He he …
      sudah ada yang datang lagi, satu orang sudah ngantri di depan gandok 69. Rupanya takut kehabisan voucer untuk mengambil bonus (jika Tim Garuda menang lagi)

      • Ki sanak yang ada di Afrika (Pantai Gading atau mana ya itu) supaya melapor ke Ki Truno yang sedang getol menyusun database cantrik/mentrik padepokan. he he he …

      • setunggal maleh, ki Jogotirto…tugase mbahurekso Sungai Kuning teng nggene Fe Hong

  47. hadiiiiirr

  48. jogo ndok ngarep portal

  49. Kulo sowan malih Pak Satpam.

  50. nunggu gandok 69 dibukak


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: