HLHLP-110

sebelum>>| awal>>| lanjut>>

Laman: 1 2 3 4 5 6

Telah Terbit on 26 Februari 2011 at 19:30  Comments (138)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/hlhlp-110/trackback/

RSS feed for comments on this post.

138 KomentarTinggalkan komentar

  1. hadu untuk pertamax aku bingung…dimana gerangan dikau dicantolkan…?

    • Di halaman 3 ada bayang2 di bawah Ki, nongol deh garis yang akan membawa Ki Samy mbalik ke gandhok 109.
      Nah carilah Ki Pandanalas yang sedang dhahar gabus pucung.

      • dicobi Ki..matur nuwun pencerahanipun…sugeng dalu

  2. Katanya ada pengumunan dari Depkes tentang SUSU yang berbahaya…

    SUSU apa saja yang berbahaya? yang mengakibatkan pengonsumsinya bisa sakit mendadak atau meninggal mendadak?

    • 1. SUami SUsah.
      2. SUami SUdrun.
      3. SUami SUka usil.
      4. SUami SUka jajan.
      5. SUami Suka ngeROndhA.

      • hiksss aya-aya wae Ki Gembleh…tapi ada yang lebih berbahaya katanya lho…

        • katanya sih SUSU-SUSU berikut sangat berbahaya:
          SUSU “teman”
          SUSU “tetangga”
          SUSU “pacar orang”
          SUSU “istri orang”

          • Lha yen SUSUkiwa lan tengen…he he he

  3. Maunya cepet-cepet ngundhuh dan segera baca karena besok pagi-pagi harus ke Semarang…. eee… malah diajak ubeng-ubengan sama Pak Satpam. Matur nuwun, HLHLP-110 sudah ditangan. Besok malam absent tidak bisa ikut balapan (mestinya hattrick).

    Sugeng dalu kadang sedoyo.

  4. we lha…sampun kepanggih matur sembah nuwun eyang Gembleh…
    kamsia..tengkiu…

  5. NINE…

  6. bengi bengi grimis
    hawane saya atis
    kademen jetitis
    ngenteni gandok 111

  7. Sugeng enjang P. Satpam.
    Sampun nggrayahi agemanipun Ki PDLS.
    Sawonipun sampun bonyok.
    Matur nuwun.

    • kulo nJih ngrasaken / nyenggol ingkang nyekukruk … kados anak pitik kademen ….

  8. Sugeng enjing…..
    Matur nuwun rontalipun. Jan, kudu playon tekan ngendi2….

  9. sugeng enjing

    kok meh entek yo
    ning P. Satpam kok sajak sentimen ki mbek inyong,
    jenengku ra ono neng daftar cantrik😦

    tak ndaftar maneh nggih, ben kecathet …
    mengko ra kumanan bageyan yen ra kecathet

    he he he
    Ki Emprith baru tercatat pada seri berkutnya Ki

    • O… nggih
      manut mawon sing penting kecathet😀

    • Waktu itu Ki emprit masih dianggap cindhil emprit sama nGGer Satpam, jadi nunggu sampai dewasa ….
      Duko? Ora parenk! Ora ilok ..

      • Waktu itu Ki emprit masih dianggap cindhil emprit sama nGGer Satpam, jadi nunggu sampai dewasa ….sampek jadi Emprit sing wis metu cindhli-e….

  10. Rontal kari wolu ….
    Hadu … jan …

    Pak satpam punya kesempatan balas dendam …
    Dulu digodain, diganggu nganti ketulo-tulo …
    Lapor Ki Arema karo cembethut ….

    Saiki ….? semua cantrik …. diputer… puter … nganti gulune kesleo …..
    Sementara itu, nJenengane … mung ngguya-ngguyu ndelok pinisepuh pethankilan ….

    Sing ati-2 lho nGGer …. nek ngguya-ngguyu golek konco disik … ora parenk dewekan …. he he he🙂

    • hadu…..
      konangan…..
      mblayu ….

  11. suwe ora uro2…tapi sak bait wae…rikuh ro Kakang Suro MBengok..

    STASIUN mBALAPAN

    Neng setasiun mbalapan
    kutho solo sing dadi kenangan
    kowe karo asu…
    naliko ngeterke lungamuu………..

  12. Assalamu’alaikum, selamat siang..
    tak ndelok jenengku nang daftar ternyata urung ono.
    wis sabar2… padahal aku wis mbolak mbalik dari jaman ADBM, hehehe tapi saat itu urung wani ndaftar..

    • nek miss nona, kudu ndaftar langsung neng Pak lik….soale perlu sidik jari+tjap jempol

    • he he he …..
      takut sama Pak Lik Pandanalas kali.

      • gandok anyare mbok dibukak Pak lik…
        sak-ke miss Nona neng emperan iki

        • mboten mireng

        • Ki Pandan…
          Selamat ya atas penobatannya ….
          sebagai komentator terbanyak ….
          Dapat hadiah rontal lagi ….
          Weh, muantap tenan ayake…

  13. Iyo, Pak Lik Satpam gimana nich ….
    mosok aku dibiarkan di emperan sech,
    mana udan deres lagi…ugh…
    udah jarang2 datang, giliran dateng cuma bisa
    sampai disini ndak bisa masuk ke dalam..
    sungguh teganya teganya teganya teganya…
    dibuka dong……please please please
    (gandok anyare lho)

    • peliS …… jangan di emperan wae …..
      masuk saja …. gandhog wis dibuka ….
      Wndi Ki Yupram dan Ki Kerto …. mumpung Ko Pandalas ada ….
      Ki Trupod …. aja nganti kawon ,,,,

    • Wah Pak De WID iki, senengane ngapusi thok yo..
      wong masih gembokan kog…..

      • Bentul Jeng….kuncinya dibawa Ki Wid mlungker !….

    • Iyo, Pak Lik Satpam gimana nich ….
      please please please please ………….

  14. gandhoke durung dibukak. hmmmmm, angin, udan, atis, …..

    • “Maaf, tidak ada tulisan yang memenuhi kriteria Anda.”

      • “Maaf, tidak ada tulisan yang memenuhi kriteria Anda.”

        • “Maaf, ada tulisan yang memenuhi kriteria Anda.”
          : “mBoten Mireng” xixixixi

          • “Maaf, anda yang memenuhi kriteria saya.”

          • Maaf semua kriteria anda memenuhi harapan saya!

  15. we ladalah P. Satpam kok yo tego timen, udan-udan podo ngeyub neng tritisan mergo emperane wis penuh. Sedlo maneh bqanjir lo.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: