PdLS-17

<<sebelum | awal | lanjut>>

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 15 Desember 2009 at 06:44  Comments (88)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/pdls-17/trackback/

RSS feed for comments on this post.

88 KomentarTinggalkan komentar

  1. antriiiii, …. pertamax

    • Huaduh, Ki SukaS cepat nian.

      • kebetulan ki, … nunggu antrian disambi ngaskus (www.kaskus.us). pas nengok sudah buka, mumpung masih sepi, ya langsung mak brubut lari, … ternyata dapet urutan antri paling depan.

        tapi bukan jaminan bisa ngundhuh duluan, soalnya suka bingung nyari link-nya.

        • He…he…he….
          berarti besok gantian saya yang ngunduh duluan, setelah ketemu link-nya baru Ki SukaS tak aturi pirsa tautan-nya ada dimana.

          • Nah leres to Ki SukaS, kula ngrumiyini ngunduh rontal.
            Panjenengan pirsa plat nomer kendaraan Semarang to Ki ?

        • wah blai awakku, …direwangi kemrungsung nginguk gandhok, jebul wis kedhisikan.

          plat nomer semarang sampun kepanggih. mboten klentu kaliyan plat nomer jambi kok ki, …

  2. kedua xxx

  3. Antriiii,…..duamax

  4. aku meluuuuu

  5. kula nggih tumut antri

  6. Antri juga . . .

  7. Seperti biasanya, always and always antri.
    Btw ki Leak jarang kelihatan yaaa?
    Rindu sama komennya yang cadel he he he.

    • Sugeng ndalu Ki Djojosm…saya ada didaerah ti’is bsk saya mpr ya saya bw oleh2 dr Ki Gembleh….kagem Ki Arema Matur nuwun !

      Ngapunten Ki, ingkang leres kartojudo menopo kartojdo ?…

      • oleh-oleh dari Ki Gembleh apaan tuch……..

        • @Matur nuwun ki Kartojudo kulo tenggo.

          @ Ki Kompor oleh-oleh saking ki Gembleh niku berupa buku karangan Frederick Forshyt.

          @Ki Senopati, tadi pagi ki Kartojudo cerita yen beliaunya kena moderasi , saya ceratain yen sing nduwe omah ya pada bae, kena juga he he he.
          Monggo ki selamat uatak atik.

          Satpamnya hanya melaksanakan tuhas Ki. Lha niki, nJenengan nggih kenging moderasi, amargi njenengan ngetik asma Djojom, dados satpam-ipun inggih dereng tepang. Mbenjing malih sampu kesupen asmanipun piyambak nggih Ki. he he …
          Menawi Ki Kartoyudo, amargi alamat email-ipun benten

          • Injih Ki Seno matur nuwun sampun dipun tampi komen kulo. Pancen manungso iki tempate keliru, napa malih yen wis liwat sewidak.
            Wau salah namimalih Ki

            Ki Djojom dipun tahan kaliyan satpan padepokan

      • Sugeng siang Ki Arema…maaf telat bls soalnya msh dijln …sing leres Kartojudo nama maupun email Ki…Maturnuwun.

        Ingkang ngagem alamat email klintu dipun cekal kaliyan satpam padepokan

  8. PDLs please …. Sakaw … Sakaw …

    • ikut ki zack…
      tapi jdbk…hiks…

  9. Absen !! Njupuk sarung, pacul karo, kepis. Sopo melu ronda trus nutup pliridan pisan ?

    * nggowo oncor jarak

  10. Dek wingi …
    wis mlaku adoh-2 arep tengok padepokan ora iso. Gandok-e wis ono, nanging LAWANG-e durung digawe … jarene nunggu sore wektu Malang.

    Saiki, bareng aku mbalik maneh … lawange wis dibuka, nangin SATPAM-e podo turu …
    Kepriben tha?

    Ya wis tak thenguk-thenguk dewekan …. sopo ngerti yen Ken Dedes minggat ….

    Monggo Ki..
    Ngapunten nggih Ki Widura, wonten kalih komen ingkang dipun tahan kaliyan ki Akismet.
    Kulo mboten mangertos menapa sebabipun, lan mboten wantun nerak aturanipun Ki Akismet

  11. Ikutan antri…….

    salam,

  12. sik-sik…..dhisik !!
    absen (hadir) sik….

    selamat pagi ki Senopati,
    selamat pagi kisanak sedoyo

    • sik-sik…..dhisik !!
      absen (hadir) sik….

      selamat pagi ki Senopati,
      selamat pagi kisanak sedoyo

      *nb : ki Seno,..sederek Putut ki Djojosm nyuwun tulung dipun un-akismet…..hiksss

      • Akismet….lama gak pernah
        kedengaran,jadi ingat Adbm
        lagi,

  13. Ki Senopati,
    Ki Sanak semua,
    Selamat pagi, Sugeng Enjang……hadir Ki.

  14. selamat pagi para bebahu dan sedulur PDLSer, selamat beraktifitas dan tentunya tetap antri…

  15. wah ki Pls sampun boten duko nggih. jarene ore arep komen neng gandok 17 koq ya ga tahan ta? he he he

    • sakjane mboten badhe komen,..namung wonten panah sanderan sangking ki Djojosm teng gandok sebelah..

      hiksss….

      Rontal diwedar setelah maghrib dan tidak diwedar kalau ki pandanalas belum kelihatan di padepokan. Ben ki pandanalas dioyak-oyak para cantrik. hikss…..

      • blaik iki…

        ndapuk dadi pandan alas koq onone mung dipolosoro..

        nek ora ki Senopati,..mengko padmi sing molosoro…

        • mboten sah ganti suwal ki….
          nanti malah cantolane hilang,

          dipercepat bisa nggak ki,

        • matur nuwun Kang Pls panah sendaren kulo sampun dipun waler

        • Ki Pandanalas arep tak oyak-2, eeh tahunya nJenengane sedang oyak-oyakan karo Ni Ken Padmi …
          Yo, aku terus mandeg … ndeleng wae soko kadohan …

      • ayoooo…. ngoyak ki pls….
        nek perlu nggowo dingklik (nek butuh disawatne..hehehehehe)…

        piss ki…

        • we lah..mentrik siji iki senengane nganggo dingklik..

          pdhal kuwi spesialisasine ki Banu

  16. Selamat beraktivitas disiang hari (jangan lupa makan siang) para sedoyo,..ikutan ronda yach

  17. @ Ki Gembleh matur nuwun bukunipun sampun kulo tampi ingkang dipun asto ki Kartojudo.

    @ Ki Kartojudo matur nuwun sampun kerso mampir sinambi njinjing kartikasari. Mano raos pisan, itu jarene sedulur saka jawabarat.
    Sayang ki Truno Podang mboten saged kempel amargi kuda nipun kesandung oyot wregu putih.

    • Inggih Ki Djojo, sami2. Monggo dipun waos. nuwun.

    • Nuwun sewu Ki Kartoyudo, kulo boten saged mangayubagyo rawuh panjenengan dumateng dukuh Ki Djojos, amargi kados ingkang sampun dipun aturaken Ki Djojos ing nginggil, ip Turonggo kulo kesandung oyod mimang.
      Nuwun

      • Ah..mboten nopo2 Ki ! kulo njih kilatan koq .. dados mung sak nyuk thok koq !…tapi pulangnya dpt kepungan..nasi bakar, ayam goreng, sayur asem..! Wah jan uenak tenan Ki…Matur nuwun Ki Djojosm ugi Nyi Djojosm..

  18. he…he..he..

  19. weleh weleh sik suwe bakda magribe

    • ngelangut tenan

  20. Maturnuwun Ki Senopati, maturnuwun Ki Ismoyo, mboten kesupen katur Ki GD ugi matur gunging panuwun.

    Semarang kaline banjir, nganti plat nomere ora ketok !
    He…..he….he….rontal kaunduh kanti lancar.

    • Maturnuwun Ki Senopati, maturnuwun Ki Ismoyo, mboten kesupen katur Ki GD tuwin ki Gembleh ugi matur gunging panuwun.

      Semarang kaline banjir, nganti plat nomere ora ketok !
      He…..he….he….rontal kaunduh kanti lancar.

      • Kulo enggih ngaturaken matur nuwun Ki Senopati, maturnuwun Ki Ismoyo, mboten kesupen katur Ki GD tuwin ki Gembleh ugi matur gunging panuwun.
        Kang PLS matur nuwun panah sendaren sampun didugikeun.

        • ngestoaken ki Djojosm…

          sajake Senopatine radhi lingsem..

          medar ujug2..murca ujug2

  21. wah jan tepat bagda magrib, matur nuwun

  22. H ..menika.. Semarang,jan tenan…
    matur nuwun para kamituwa…

  23. Absenku pertamaX di gandok PdLS

  24. Sambil menunggu gandhok 18 dibuka, saya jadi ingat cerita yang berhubungan dengan :

    PLAT NOMER.

    Insiden Gembleh marah2 sewaktu hendak menjual kuda kesayangan-nya diketahui oleh teman2nya. Maka atas inisiatif Ki Kompor dan Ki KartoJ, teman2 Gembleh sepakat mengumpulkan kepeng untuk membantu mengatasi krisis keuangan yang sedang dialami.
    Setelah kepeng terkumpul banyak dan bisa untuk menopang kehidupan panti untuk waktu yang cukup lama, Gembleh berniat merantau ke sabrang kulon.
    Dimintalah Ki Kompor untuk sudi sementara waktu menangani panti.

    Berangkatlah Gembleh ke Plembang, mencari pekerjaan.
    Dasar nasib baik, langsung dapat pekerjaan di tempat pencucian mobil.
    Kebiasaan wong Plembang kalau menyebutkan plat nomer kendaraan adalah BG.
    Ketika pelanggan datang menanyakan apakah mobilnya sudah selesai dicuci, mandor tempat Gembleh kerja selalu menanyakan : ” nomer BG nya berapa pak ?”
    Si pelanggan menjawab : “34 A”
    Si Mandor menyuruh Gembleh : ” Mobil BG 34 A bawa ke depan, cepat !”
    Kebetulan kebanyakan pelanggan adalah pangreh praja sehingga plat nomernya hanya dua angka.
    Setelah satu minggu Gembleh merasa sudah mampu dan merasa pintar untuk menjadi mandor.
    Kebetulan tempat cuci mobil itu hendak membuka cabang di Jambi, Gembleh menawarkan diri untuk bekerja di cabang Jambi. Berangkatlah dia.

    Dengan gaya ndesit Gembleh menjalankan tugas sebagai mandor di tempat pencucian mobil di Jambi.
    Ketika ada pelanggan wanita yang cantik datang hendak mengambil mobilnya, Gembleh dengan gaya mekithik menyambut sambil bertanya :

    ” Nomer BH nya berapa mBak, 36 B, 38 C atau 40 A ? ”

    kebetulan 3 buah mobil yang ada disitu plat nomernya persis angka yang disebutkan Gembleh.
    Wanita cantik itu, yang kebetulan bernama Ni KP, langsung meradang dan PLAAAAK ! mendaratlah tas kulit buaya yang diteteng ke muka Gembleh.
    Sambil masih mendelik Ni KP yang pemarah ngomel ;

    ” Dasar tua2 keladi ! Emang punya gue segede itu ? ”

    Sambil menutupi mukanya yang kesakitan Gembleh masuk ke kantornya. Dia langsung mateg aji pameling kepada bekas mandornya yang sedang bertugas di Pekanbaru :

    ” Kang Pls, sak jane nomer kendaraan Ni KP piro to ?
    lha aku takon bener2 malah dikaplok je, lha njur piye jal ? ”

    Dari Pekanbaru cuma ada jawaban, hiksss…..

    • melu nambah hiks-hiks….

    • wakakakaka…..

      script sing paling lucu :” Dasar tua2 keladi ! Emang punya gue segede itu ? ”

      • emang gak sebesar itu ki….??
        cuma nanya gak ada maksud apa2,
        ki PA loepa njih…(ihiks)

        • wah…..nyuwun sewu ki Tmg.

          kulo dereng nate pirso je..

        • ra wani nerusno ndak sing
          dhuwe plat nomer nesu….

          hihe……hihehihe jan2ne
          ki PA ngerti njih….

          • sing pirso ki Gembleh koq ki Tmg.

            soale lsg menebak scr pestupes..terus digampar pake plat-nya …ihiksss

          • melu magang di tempat pencucian mobil….ki
            Gembleh aahh,

            sopo ngerti yg punya
            36B,38C,40A mampir lagi,

          • pesen siji ki Tmg.

            aku pesen sing 36A wae

          • -36A rambut sebahu,kulit putih…..
            -36A rambut sebahu,kulit sawo matang…..

            sing dhuwe mesem2 ki,

          • malah rawani komen..

            wedi dipolosoro plat-e

          • jan2ne ki PA seneng
            plat nomer gedhe nopo
            sedang,nopo malah
            seneng cuilik…..

            ngapunten saya hanya
            pengen ta-hu-uuu…..

          • nek kulo sing penting nek dicekel ra mrucut….

            hiksss…

          • Nek kula sing penting yen dicekel ora mak crut….
            hikss…hiksss…

          • khawatir mrucut njih ki,
            baute njenengan pasang…

    • wah … hiks hiks
      hehehehehe

  25. Hatur nuhun. Langsung ngunduh.

  26. Matur nuwun Ki Seno

  27. Alhamdullilah, tumut ngunduh Ki, maturnuwun

  28. Selamat pagi semua…… terimakasih KI SENO, NYAI SENO, absen langsung unduh. buat nemanin minum kopi nanti malam.

  29. PdLS-18

    Sabar….. hikss…..

    Aku di-etje maneh karo SATPAM padepokan … hu hu huuuu … wis mlaku adoh-2 … yo ora dibuka-ne lawang.
    Ya wis tak nggletak ning emper wae!!!😛

    • PdLS-18

      Sabar…..

      hikss…..

      *ora parenk mbahas plat neng gandok 18*

  30. Maturnuwun Ki Seno, kitabipun sampun dipun undhuh….

    * pura-pura iso baca djvu…😀

    • sak-ke

      • Ho’oh…
        sak-ke tenan

  31. Gandok 18 wis ana kopere nanging kuncine isih digawa karo senopati. Senopati lagi sarapan. Sarapane adoh jadi kudu nggawa mobil. Nomor mobile BH 36 B. Mobile sapa toh? Ayo tebak kang PLS, ki Gembleh, ki Yudha.

    • ssstt…..mobile hiks ki Djojosm,

      • Nomor plat Cirebon namung satu huruf ki Yud.
        “E” mawon niku mesti luar cirebon.

    • kulo kinten mobile mentrike ki Djojosm…

      hikss.. (nek aku yakin, mesthi plat mobile variatif, soale kagungan 20-an mentrik…
      soko 30A s/d 42E)

  32. Oalaah,..tibane poro cantrik wonten ning mriki tho’….

  33. PdLs 18 Please …
    sakaw sakaw …
    Plat No. D …

  34. turut sakaw buat modal liburan…..disini punya Plat R 3 LA,

  35. Selamat siang

    Terima kasih untuk 17 Donlot PDLS.

    17 usia yang sedang gegap gempita
    17 usia yang labil
    17 usia mencari

    matur sembah nuwun kaping 17 x buat Bebahu Padepokan

    tapi ……………… usia 17 usia yang krusial. mohon ditambah 1 (17+1) biar agak dewasa dikit, karena kalau sudah dewasa tidak gampang sakauw, sakauw para ADBM’R+ PDLS’R tidak akan di kejar BNN, tapi diketawai anak, kok ayah bacaannya jadul terus, sudah bukunya jadul, lagunya juga jadul (uyon-uyon jangkrik genggong).

    Suwun

    • tambah walang kekek…

  36. wah wah wah… koq padha rame bahas plat, untung Pekanbaru plate BM jadi nek kerja neng cucian aman ora di gampar plat, nggih ta ki PLS?

    • ngestoaken ki,…tapi engkang plat BH njih kathah sing sliweran..

      lah wong kadang2 teng cucian niku kathah kepanggih engkang ngangge BH je…

  37. barusan dari gandok ADBM, langsung unduh sampai rontal 19. matur nuwun, ah!

  38. aaa bbb Km, ,,,, m
    bbb nn jjj mjm mm


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: