PdLS-41

<<sebelum | awal | lanjut>>

Laman: 1 2 3

Telah Terbit on 25 Januari 2010 at 12:00  Comments (110)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pelangisingosari.wordpress.com/pdls-41/trackback/

RSS feed for comments on this post.

110 KomentarTinggalkan komentar

  1. Nomer siji po yo??

    Boeng Didiek ndepipis neng longkangan
    Gandok dibukak langsung nyrobot, nyalip Ki Pandanalas
    hikss….

    • numero loro

      • Jelas…nomer Telu !!!

        • remang2……nomer Papat !!!!

          • NOMER ENOL…

    • Hiksss….yo wis nomer Telu !!!

    • He… he… he… nuwun sewu Ki…. Lha niki anggenipun ndepipis sampun kliwat wolung jam…. milo tangan kaliyan suku kulo dados bentol2…

  2. Ada apa dengan Selasa, tanggal 26 Januari 2010 ini.
    Hayo….., siapa yang bisa menebak.

    Ah… Ki Seno “ada-ada saja”…..

    • yo wis jelas ablag2…

      senin iki ora ono wedaran, ..mbuh seloso sesuk

      • Pangangen kulo, sakedap malih kitab 41 pun wedar…. Lha milo monggo sareng-sareng nggugah SATPAM ingkan pun titipi kitab 41…
        HEY SATPAM!!! TANGI!!! WIS AWAN BANGET IKI!!

  3. We . . giliran Boeng Didiek sing entuk tropi Ken dedes, selamat Ki Boeng ( Wah angel nyebute wis Ki tambah Boeng maneh he3 )

    • nDak usyah pake sebutan “Ki” segala macem Ki Gendut… sudah disapa dan dapet tropi Ken Dedes saja sudah terima kasih…..

      • ndak usyah pake sebutan “Ki”

        berati ngangge “Ni” ..njih..

        hikss…ra parenk duko..

        • Ha… ha… ha… Ki Pandan aya-aya wae….

  4. tgl. 26 januari iku hari ultah-e motor mabur GARUDA AIRWAYS (versi dirut-e)..

    nek tgl. 26 januari 2010 iku mestine dina selasa trus wedar kitab nomor piro ae ditampa…
    😀

    • kok tau seh 26 jan ultah-e GARUDA, lha aku wong isih aktif neng garuda wae lali je….. elinge nek tg 26 ki gajiane garuda hehehehehe…..

  5. Ada apa dengan Selasa, tanggal 26 Januari 2010 ini.
    Hayo….., siapa yang bisa menebak.

    -pembukaan pasar malam di Padepokan Pdls
    -jagong Manten anak perempuan ki Demang
    -Insya Allah……..wedar rontal Pdls-41
    -2 hari…tugas Cangkulan luar kota lagi

    menebak “bledekan” ki SENO pdls

    • Tak bledehno Ki Tmg. …nyangcul di luar angkasa !..eh Kota !!

    • – nek njagongi manten, kuwi wis agenda rutin..ra sah nunggu seloso…

      – nek wedaran kitab, kuwi jelas …sebab dino senin ra ono wedaran..

      – nek mbonusi,…nah iki sing nggawe eseme cantrik mblabah..

      • “bonus-kitab” :

        pancen wis r*n** suwe ki, kiro2
        ono 6 wulan-an……😀

        • dolanan lintang2an wonten gendhak sebelah ki..

          senopati mriki mboten saweg gerah soca…mangke malah gerah lho…

          Me-Ma-Mu-Mo …..

          Me-Ma-Mu-Mi-Mo ……….hikss

          • tak kebaki dewe, kersane senopatine ndang wungu

          • nambah siji ben ki SENO
            bali turu………meneh

  6. bonek bikin rusuh…
    kelakuannya sama sekali tidak mencerminkan kejantanan, tidak seperti Agung Sedayu, Mahisa Agni dan Ken Arok…
    The Jack sangat tidak suka dengan kelakuan mereka..

    gimana pendapat para cantrik sekalian??????

    • hmmm…nek pendapat kulo, ken dedes ancene Me-Ma-Mu-Mi-Mo ki…..

      hiksss…ra parenk duko

    • Mau The Jak, mau Bonek…sama saja bikin rusuh, main bola toh pasti kalah, pasti wasit dipukuli, pasti berantem, pasti rusuh….lebih baik sepak bola di Indonesia difatwakan haram seperti rebonding dan photo pre wedding

    • soalnya Agung Sedayu, Mahisa Agni, dan Ken Arok itu sobat karibnya Ki Arema !
      makanya mereka punya julukan Aremania !

      he…he…he…bingung to ?

      • Jakmania & Aremania….Saudara

  7. 26 Januari HUT Sang Maestro SH Mintardja (26 Januari 1933 – 18 Januari 1999…………………..

  8. Nuwun, kepareng matur cantrik bayuaji bade ndongeng malih:

    DONGENG ANTROPOLOGI

    Perubahan nama Panawijen (tertulis pada Pararaton) atau Panawijyan (tertulis pada prasasti Wurandungan 865 Saka).

    Dari informasi berbagai prasasti terbahas diperoleh sejumlah nama wanua,wanwa atau banua, (areal yang jauh lebih luas daripada sekedar desa), baik sebagai sima (perdikan), tepi siring (tetangga desa terdekat) maupun wanua biasa. Upaya pelacakan asal keberadaan desa-desa kuno tersebut mengalami banyak kendala. Namun demikian sejumlah desa kuno dapat dikenali kembali letak geografisnya, sekalipun tidak selalu dikuatkan dengan temuan artefak sejaman. Artefak yang ditemukan pada desa-desa kuno itu kadang berasal dari usia yang lebih muda. Hal ini justru sangat mendukung dugaan bahwa desa tersebut telah dihuni oleh sederet generasi atau dalam waktu yang lama. Di antara desa-desa kuno tersebut, di masa sekarang ada yang sama sekali berubah namanya tetapi ada juga yang tetap atau sedikit berubah. Persoalan ini tidak sulit dipahami mengingat dalam perjalanan waktu perubahan senantiasa terjadi.

    dipindah ke https://pelangisingosari.wordpress.com/seri-kerajaan-singosari-pdls/3/

    • sambil nunggu ki Arema pulang Cangkulan,
      sambil nunggu ki SENO pasang Cantolan…

      lanjut ki…..Kali Mewek, Masuwek-suwek,
      kelingan priyayi sing kathok-e disuwek
      priyiyi Km-0……!!!

      nambah ilmu, nambah opo meneh yoo….

      • “w” aja kleru “m”, mangke senopatine duko

        • hehehahahi……ra wani koment

        • komene kang Pls iki nyerempet-nyerempet padangkarautan.

    • hebat, teruskan kisanak.

  9. Ndlosor..ngantre

  10. HadiR disini Ah ……..

  11. haaaa……diiiiirrrr

  12. Ngenteni ae, mengko nek wis wayahe rak metu dewe.

  13. Ada apa dengan Selasa, tanggal 26 Januari 2010 ini.
    Hayo….., siapa yang bisa menebak.

    Ada apa ya?
    Apa ulang tahun perkawinan Ki Arema?

    • Ki TruPod, menawi saged kabatang cangkrimanipun si kaki, kula bade dipunparingi punapa ki ???

  14. hadirr

    • kula nderek hadir nggih Ki Lurah….

  15. huaadirrrrrrrrrrr……….enyong ki

  16. golek banyu apikulan warih
    golek geni adedamar
    golekana galihing kangkung
    golekana tipaking kuntul nglayang
    golekana susuhing angin

    ora pareng nggege mangsa
    entenana dina selasa
    Ki Seno mesthi paring boga
    kanggo tamba kadang sedaya

  17. matur nuwun Ki Seno, Ki Ismoyo, Ki Sunda.
    wolak waliking jaman, edisi retype methungul ndisiki edisi djvu.
    wedharan rontal 41 pancen istimewa, kanggo mengeti sang Maestro SHM.
    Bravo Ki Seno.

    hikss….
    rontal djvu terselip di dalam rontal tersebut Ki.

    • kenapa harus disana Ki Seno
      kenapa tidak disini ?

      he…he…he…matur nuwun.

  18. sekali sekali ngunduh retype, matur nuwun

  19. Ya kenapa tidak di sini
    siji, loro, telu, papat,….. limo

  20. iya ya , kenapa tidak disini

  21. hup…(lompat), akhirnya sampe juga di gerbong 41, wow…ransum dibuka langsung hap.
    Tapi..ada rasa malu…, enggak pernah bantu-bantu, TRIM berat aje deh, SALUT…SALUT…(niru gaya Ki TP)badan membungkuk dan kedua tangan menyembah menghadap monitor eh maksudnye kesemua pasukan yang membangun bendungan PDLS ini.
    HEBAT DAN LUAR BIASA….Empu SHM mempersembahkan teknik doble seting yang betul-betul berhasil, pembaca seperti melihat dua layar bersamaan antara pergulatan hidup mati Agni dan Kebo stress, dilayar lain ikut deg-degan menyaksikan perjuangan Ken Arok dan Tunggul pentung menyelamatkan bendungan.
    HEBAT DAN RRUAL BIASA……….(masih niru gaya Ki YP)mengangkat jempol tinggi-tinggi didepan monitor

  22. Sugeng enjing para kadang sedaya.
    Wah, baru inguk-inguk mau absen sudah ketiban rontal.
    Maturnuwun.

  23. Padepokan lagi sepi……ki Seno Cangkulan
    luar kota, ki Arema ditinggal dhewe-an….
    ki PA bilang (kesiyaaaan).

    monggo yang mau bergojeg-bledekan-mumpung
    SENOPATI lagi “absen”…..kesempatan odol2
    gandok anyar ooooiiii,

    hadir mendahului priyayi “PBR”,……..
    sugeng enjang sedulur Pdls sedoyo,……..

    • Wah, hari ini yang jaga Ki Tumenggung Yudha Pramana, biasanya ransum prajurit lebih istimewa nih,..

      • pdhal esuk uthuk2 wis ngelap gendhak…tapi koq sbg Plt. Senopati ra ndang mbukak gendhake…

        ayo ki Tumenggung…wujudkan kreatifitasmu mewedar kitab sebelum gendhake dibuka…….

        • hiksss…..saya lagi dikerjai
          ki SENO ki, mending melu ki PA
          nguber-uber pithik walik sobo-
          gandok,….

          jo ditinggal njih ki…saya mau
          ganti baju dulu.
          wes-ewesss, mblayu dhisik….!!!

          • Ki Tmg. leh-e ganti klambi kecepetan….koyone kliru klambine gendhak..eh mentrik !

  24. ki Senopati koq pirso klangenanku kuwi ayam…ayam kampung orisinil-virgin-daginge mengkel….ra koyo ayam sayur..ngglembreh kokean wedak……

    • he..he..he.. nyekakar lan njepapat…

      trims, ki arema, ki is, dan para bebahu padepokan..

    • ki PA bebek-e biar saya yang ngantar njih,
      DUA ayam kampung yang kemarin baru datang
      sekalian saya bawa pergi sebentar,……!!

      sebentar ki….ra suwe-suwe (janji)

      • hiks…nek bebek aku radhi rikuh ro ki Djojosm….soale wis diplioro neng latar mburi dhaleme panjenenganipun..

        nek ayam,..iki durung ono sing ngeklaim mlioro…

        (spesialisasi ayam kampung lho…nek ayam kampus ro ayam malam aku ga melu cawe2…..hiksss)

      • pripun kabare ki Djojosm njih….??

        menetap teng Ngawi nopo balik omah
        Bekasi meneh…..??

        mohon maaf bila salah dalam menyebut
        tempat tinggal, tgl lahir maupun nama cantrik-mentrik

        • mboten ki tumenggung, ki djojosm mboten sios bidal dateng ngawi..

          rugi tirose, perbandingan biaya vs nilai kompor minyak tanah kalah jauh..
          🙂

          • nilai sebuah kompor-virtuil tdk bisa dicompare dgn rupiah….

            krn ternyata akuwu tunggul ametung bersedia menyerahkan seluruh jiwa-raganya, seluruh tumapel seisinya hanya utk kompor virtuil ken dedes…

            hikssss…………

        • Alhamdilillah Ki Yudho P kulo sakulawargi sami sehat, sakmeniko sampun wonten teng padepokan Bekasi.
          Ngentosi mentrik dereng wonten ingkang dumugi . Yen cantrik sampun katah. Bebek ( miturut Kang PLS )injih sampun cumepak kantu dipun goreng mawon.

          • xixixixi…..

            priyantun setunggal niki,..nek mireng kompor virtuil koq langsung “ON” rawuh teng pasugetan….

            hiksss….ra parenk duko

  25. Ki Seno,
    Jilid-42 versi djvu kok dereng ketingal?
    Semalaman ngobok-2 padepokan … mboten nemokaken ….
    Istiharat rumiyen!

    • iki yo salah sawijining Plt. senopati…kepasrahan pdls-42..koq yo ethok2 njaluk kitab…

      ancene jaman slenco..kabeh podho slenco..

    • istirahat dhewe-an nopo isih dhewe-an,
      absen nunggu wedaran…..(absen-absen)

      dino iki cantrik diperkenankan absen2
      bebas absen-absen bebas……..hiksss

      ki Arema ra parenk duko, (hari-bebas)

  26. Ki Arema isuk uthuk-uthuk harus nganglang lagi ya, pados punapa Ki……………….

    Punapa bade ndamel sendhang kados Ken Arok pinggir wonten Kali Masuwek, kangge ngenggar-ngenggar penggalih to Ki.

    hicks mboten pareng duko Ki

    • kadose nembe hunting ki….

      • hunter-hunting-bun***g

        • nek wis entuk huntingan…terus diplioro..digawekno kandang….

          Plt. senopati dipasrahi njogo kandange…xixixixi…

          neng ojo nganti kedadean “kandang makan huntingan”

          • Bisa berakibat B*****g !…

          • kucing makan gorengan,
            sapi makan memehan,
            pithik makan daleman,

            diwenehi klambi seneng
            bledehan,

  27. hadiiiir..
    ngrantosi gajian masih satu hari lagi.. hiks..

    • dipercepat kemawon Ni…….seperti wedaran
      rontal Pdls-42

    • Gaji baru ya Jeng Nunik…
      Wah…tinggal menunggu di traktir..hiks..

  28. Cantrik Bayuaji sowan malih:

    DONGENG ANTROPOLOGI

    Mandala Kedewaguruan) [Kadewagurwan(???)]

    Masyarakat Palawijen seperti ditulis dalam Prasasti Wurandungan adalah masyarakat yang sangat religius. Mereka sangat taat mengadakan kurban untuk sesembahan mereka, Sang Hyang Rahyangta (Hindu Hyang). Malah dalam prasasti itu disebutkan bahwa Palawijen adalah Parahyangan Sang Hyang Rahyangta.
    Tapi, dalam Kitab Kidung Pararaton, disebutkan pula ada seorang religius yang disebut Pendeta Sthapaka dari Budha aliran Mahayana bernama Mpu Purwa yang tinggal di Panawijen dan memiliki pertapaan di setra penduduk Panawijen. Sebelum menjadi pendeta Budha, nampaknya Sang Empu pernah menikah hingga memiliki putri bernama nDedes.

    ……> dipindah ke https://pelangisingosari.wordpress.com/seri-kerajaan-singosari-pdls/4/

    • cocok sama bahasan di atas…..tapa vs tapi
      apa yang terjadi (b**t**g)

    • top markotop.
      inilah yang membuat gandhok ini “hidup”.
      semoga ki banuaji tidak kehabisan bahan untuk mengisi gandhok-gandhok berikutnya.

      • Nyuwun donga saking para kadang kemawon Ki, mugi-mugi taksih kiat, lancar, lan saged dados panglipur dumateng para kadang. Nuwun.

        cantrik bayuaji

        • Nyuwun sewu Ki kula sanes Banuaji, ananging Bayuaji, Nuwun

    • Ndedesi = ngawetokake ganda arum = mengeluarkan bau harum <– tapi hanya berlaku untuk rae (sejenis muasng), tidak berlaku untuk Ki Pandanalas.

      • ha..ha..ha..

        Nyi Pita aya aya wae….

        nek kulo remen sing ndedesi..

        nek padmini artine nopo Nyi

        • ..ndedesi linso..xixixi..

  29. Ken Dedes …. diam-2 menyembuyikan sesuatu keteka bicara sama Ken Arok …..
    “Apakah kau tidur di perkemahan?” bertanya permaisuri. “Hamba, Tuan Putri?” “Kenapa tidak di sini?”

    Nantang indohoi …. he he heee

    • Pener !…pikiran jadi melayang yang bukan2…xixixi

      • Sener !…pikiran jadi melayang yang bukan2…xixixi

        • yang bukan2 jadi bener melayang2..xixixi…bener

  30. Ndedesi = ngawetokake ganda arum = mengeluarkan bau harum <– tapi hanya berlaku untuk rase (sejenis musang), tidak berlaku untuk Ki Pandanalas.

  31. Walah..malah metu ping pindo..hik..ngapunten mboten sengojo🙂

    • Walah…malah metu ping pindo…hiks-hiks,
      ngapunten mboten sengojo,

      • hiks….

        nek ki tumenggung mesthi raiso metu ping pindo…

        • bisa ! ..asal ada tenggang..xixixi

          • lho, coba gatekno Nyi Pita..

            metu I : 14.57
            metu II : 15.00

            3 minutes only……..

            iso po?

          • Iso…harus banyak makan bubur sumsum….

          • sepisan tapi suwe..pool

            tahan sp pagi (10 jam- nostop)….

          • ..Mbelgedhes !!..xixixi..

          • sing tahan 10 jam niku obat nyamuke,

            aki-aki-ne….hiksssss

  32. On 26 Januari 2010 at 15:26 Atrakdj Said:

    bisa !!….asal ada tenggang….xixixi
    sore2 udan gerimis mbahas iki rd enak

    asal ada tenggang….maklum “AKI-AKI”
    kadang2 ke******* & ke******* ber****

  33. iki Pejabat Plt. senopati koq meneng wae…
    bengi iki jatahe tumenggung Widura…monggo dipun bikak gendhak 42 nipun

  34. penampilan baru pdls-41 top-markotop. walaupun akhirnya ketemu juga versi djvu-nya.

  35. E lha dalah dadi bingung aku karo dawuhe poro pinisepuh.
    Sugeng tindak Ki Arema.
    Matur nuwun

  36. matur nuwun atas pertanyaannya

  37. Cerita di jilid-42 kok radi janggal nJih, Ki Senopati …
    Punopo wonten halaman ingkang kliwatan …?
    Menawi mbetahaken bantuan bantuan PR, monggo kirim panah sanderan …
    Hiks…

  38. Hadir…..

    • enyong melu hadir juga ki

  39. eee eh belum juga….

  40. wah kulo bingung madosi


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: